Ruhumu dinlendireyim diye... Açıldım bugün engin denizlere. Bembeyaz bir kuğunun kanatlarına takıldım, İnce uzun boynuna kollarımla sarıldım. Kar beyaz tüyleri uçuşuyordu rüzgar da...
Yavaş... _________Yavaş İndik denizin yüzeyine, Salına... _________ Salına Yüzdük birlikte... Yunuslar etrafımız da dans etti... Deniz kızları... ___________İnce narin parmakları ile _________________Lir çaldı. Mercanlar hep bir ağızdan... ___________Şarkılar söyledi. İstridyeler içlerine hapsettikleri incileri... Deniz den dışarıya fırlattılar. Gökyüzünden dökülürken inci taneleri... _________Kar krizantemleri gibi ışık saçtılar. Bir masal diyarına yolculuktu bu... Ahh... _________Etrafımda ki suyun dairesel hareketleri... _____________O güzel kıpırtıları… Deniz kızları nın çaldığı lirin sesi... Mercanların müziğe eşliği.. İncilerin ışıltıları.. Kuğunun asilliği... ____________Ne kadar da güzeldi _________________SEVDALIM...
Eğildim baktım suyun derinliklerine... Denizin içinde ki canlılara ve mercanlara, Birden bire... __________kendimi gördüm suda ki yansıma da... Muhteşem bir tablonun tam ortasındaydım.
Cennet’e ayna tutulmuş... __________Cennet suya yansımıştı sanki... Ben de konuk misafirdim... ____________Bu tabloda... Ahenk ve uyum bu olmalı diye düşündüm, Yükselirken büyüleyici şarkılar... ____________Denizden yedi kat göklere... Bende katıldım bu kutsal törene... Kara büyü yapılmıştı anlaşılan bana, Yoksa inermiydi insan okyanuslarda... ___________Sularla dolu mezara.
Denizde ki canlılar... __________Aldılar benide yanlarına, Başladım bende onlarla dansa. O zaman anladım ki... ___________Aşkın doğuşunu kutluyorlardı. Venüs istiridyeden doğuyor... ____________Kainat aşkı tanıyor ve tüm canlılar... ______________Aşkın iksirinden sarhoş oluyordu.
İleri de Eros’u gördüm... Germişti AŞK yayını... Okunu atınca... ___________İsabet etti bana... Kalbimin tam ortasından vuruldum... İnce ama kuvvetli bir sızı duydum... Tüm deniz canlıları... Hep bir ağızdan... ____________İşte aşkın gazabı bu... _______________Sende kurbanı oldun dediler.
Çıkarmak istedim oku... Boşuna uğraşma... _________Atılan ok geri dönmez, _____________Bunu bilmez misin diye söylendiler. Sevda olmasaydı... ___________Aşk olmasaydı.. _____________Hayat olurmuydu hiç, ________________Dediler.
Sarhoş oldum sevdadan... Vurgun yemiştim... ________Okyanuslar altın da... Dalarken sonsuz uykuya... ___________Düşlerimde seni gördüm... _______________SEVDALIM.
Beyaz kuğu ağlıyordu... Oysa ki, bilmiyormuydu ki... Vurgun yiyenlerin... ___________Kurtuluşu olmadığını, Kurtulsalar bile________bir yanlarının, ____________Eksik olduğunu... Döktüğü göz yaşlarının.. Artık bir faydası olmadığını... ___________Bilmiyormuydu SEVDALIM... ___________________Bilmiyormuydu.?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VURGUN YEDİM OKYANUSLARDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VURGUN YEDİM OKYANUSLARDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Artık bir faydası olmadığını...
___________Bilmiyormuydu SEVDALIM...
___________________Bilmiyormuydu.?
GÜZEL ANLATIM VE GÜZEL DİZELER...RABATLI