Her yer olmuş kan kırmızı... Sallamışlar fırçayı rastgele, Fırçayı sallarken… ________Bakmamışlar palete.
Renk uyumu diye bir şey yok, ________Bu tabloda. Kimi yerler simsiyah... ________Kimi yerler kıpkırmızı. Ama_____ hiç beyaz kullanmamışlar, Hep koyuluklarda kalmış... ________Bu resim.
Işık tutmuşlar üstüne... Hadi biraz aydınlansın diye, Oysa ki… Gölgesi bile düşmemiş... ________Resmin... ____________Işık zümrelerinin içine.
Sıradan bir tablo değil bu… Hangi deli sanatçının.. ________Elinden çıktığı da… __________Belli değil.
Atmışlar orta yere... _______Gölgesiz bir figür. Gelen fırçasıyla vurmuş… ________Giden fırçasıyla… __________Giderken karıştırmış.
Bu tablonun… _________Tek bir sanatçısı yok. Fi tarihinden beri… Herkes bırakmış bir renk. __________Sürekli karışmış renkler… Ruhlar… ________Bedenler… ____________Düşünceler…
Sanki zaman tünelinde... Bir zamansızlık. ________Kara delikler misali… Bedenleri… _________Ruhları… ___________Düşünceleri… İçine aldıkça büyümekte. Ama hep bir helezon halinde... _________Dönerek ilerlemekte. İçin de ruhlar hapsolmuş… ________Bedenler yok olmuş… Düşünceler askıda kalmış. Çığlıklar… ________Bağırışlar… Hepsi de____ bu zamansızlığın, İçin de kaybolmuş... Esir olmuş hepsi bu tabloda.
Görüntüsü… ______Gölgesi ______ ve _________Sonu olmayan bu tabloya, Arkadan gelenler de… Bir fırça renk katsınlar diye, İsim vermişler... ________Adına da
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN ŞİZOFRENİSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN ŞİZOFRENİSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.