Sensizliğin verdiği acı ile… Kumarhaneye gittim bugün. Hayatımın ilk ve son... ___Kumarını oynadım. Dikildim şans ruletinin... ___Başına ____Orta yere koydum yüreğimi, Amaç… ____Seni kazanmaktı.
Ruleti çevirmeden önce... Seslendi krupiye… Herkes pulları koysun diye. Benim tek bir pulum vardı… Oda ... Aşkımdı... ___Yüreğimdi ________Sevdalım Seni ya kaybedecek… Yada... ___Yada kazanacaktım. Aşkın renginin kırmızı... Olduğunu söylerler ya, Sayısının da bir olacağını düşündüm. Düşündüm çünkü... Herkesin sevdiği kendi içinde, _____Bir tanedir. Öyleyse dedim, Aşkın rengi kırmızı, Sevdalımda bir tane, O halde ne duruyorsun, Oyna haydi kırmızı bire. Bende koydum ortaya pulumu... Yüreğimi koydum ortaya. Uzandım masaya, Oynadım kırmızı bire... Herkes baktı bana... Alay ederek... Hiç kimseye aldırmadım, Hiç kimseyi önemsemedim, Öyle ya... Bu benim hayatımın kumarıydı, Onlara neydi ki. İçimden kulakları yırtarcasına... Bağırdım... Çevir be krupiye, Çevir... ___Çevirde aşkımı kazanayım. Yoksa… ____Yoksa krupiye ben divaneyim. Krupiye çevirdi ruleti, Rulet... ____Rüzgâr gülü gibi döndü... Dönen sanki... Şans ruleti değil Sanki... _____Sanki tabanca ruletiydi. Öyle ya... Ha tabancada ki tek kurşun, Ha Rus ruleti... Ha tek pulla oynanan... ____Şans ruleti. Sonuçta İkiside… Ölümüne oynanan iki oyundu. Ama... _____Ama Bu sevda ruletiydi... _______Sevda
Rulet çarkının dönerken... Çıkardığı sesler Beynim de… _____Melankolik hayallere neden oldu. İçimden Bilmem kaç bin kere… Adını sayıkladım durdum… Bende hatırlamıyorum… Kan revan içinde… Kalbimin ölümüne koşusuna… Tanık oldum… Yaşadığım o an… Sanki sonsuzluk… Sanki zamansızlıktı… Rulet çarkı… Ahhh!... ____Feleğin çarkı, Hala dönmekteydi... Kenetlendim kırmızı bire, Odaklandım tam üstüne. Döndükçe döndü rulet… Ve... _____Ve en sonunda durdu rulet. İşte öldüğüm andı o an… Durmamıştı kırmızı birde, Kahpe rulet durmamıştı. Kaybetmiştim seni, ______Kaybetmiştim Feleğin çarkının... _____Kurbanı olmuştuk. Şans ruleti masasında, İkimizde vurulmuştuk.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK RULETİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK RULETİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şans ruletini Aşkı bulana kadar tamam bu diyene kadar kaç kere can yakar Bulduk denildiginde yıkılışlar yada geç kalınmışlıklar degilmidir en çok can yakan ve öldüren Rus ruleti daha az can yakardı tek kurşun .Neresinden alayım diye baktımda ayıramadım dizeleri çok güzeldi Dizelerinizin farklılıgı gözden kaçmıyor platoni Saygılar..
sakli dost tarafından 10/13/2008 7:55:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Benim tek bir pulum vardı… Oda ... Aşkımdı... ___Yüreğimdi ________Sevdalım Seni ya kaybedecek… Yada... ___Yada kazanacaktım. ****** öyle değilmidir yani sevda bir oyun ya kaybedersin ya kazanırsın tek bir fırsat vardır önünde....