Yoksun! Gittin sen benden çok öncelerden bir gün Döner dedim, dönmeni diledim, istedim işte Olmadı… ____Olmayacağına inandığım gün bitirdim seni Bitirmek istedim ya da sadece… Ama yapamıyorum… Hala unutmaya çalışıyorum seni Ne kadar süredir yoksun unuttum. Unuttuğum tek şey bu sana dair! Hala giydiğin ceket, gezdiğin yerler aklımda Olmuyor, yapamıyorum… Herkeste bir sen var aslında… Herkes sana benziyor gibi! Kimilerinin gözüne bakınca varsın. Kimilerinin ellerini tutunca… Bazıları senin gezdiğin yerlerde… ___________Tıpkı sen! Ama olamıyorlar sen gibi Bakamıyorlar bana… “Seni Seviyorum”…ları bile farklı Sen gibi olmuyor işte! Sen unuttun belki beni gittiğin gün… Ama o şarkıyı duyduğumda gözlerin hala aklımda benim… Engel olamıyorum. Seni seviyorum… Neler yaşadım, neler unuttum, neleri bitirdim… Ama farklısın sen. Belki sadece farklı olduğun için seviyorum seni Farklı olduğun için unutamıyorum, Farklı olduğun için bir sen daha yok! Herkeste bir sen ama kimse sen olamıyor… Geri dönmeni beklemiyorum artık, gelme sakın! Kapattım kapılarımı, sadece sana… Sende kapat ki, bitsin sana ait tüm umutlarım Bit artık kalbimde, aklımda, bende bit! Ve iyi bak kendine, mutlu ol işte…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HERKESTE BİR SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HERKESTE BİR SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve iyi bak kendine, mutlu ol işte…
İLK GÖZ AĞRISI VE GERÇEK AŞK UNUTULUR SANMA,SANIRIM O DA UNUTMAIŞTIR AMA,
HER ZAMAN SEVENLER KAVUŞAMIYOR İŞTE
TEBRİKLER ÇOK GÜZELDİ