Aynaya sızlanıyor ütüsü bozuk yüzüm Baharlar bitti diye bundan sonra son güzüm El kesik kalem ezik sözlükte hükümsüzüm Yanmaz artık bu ateş taşı düşmüş çakmağım Her yerden görülecek sönse de yanardağım.
Çilenin çemberinde nice cefa çevirdim Fırsatlar kulesini tekmeleyip devirdim Yanılgı ormanında boşa coşup delirdim Bazen şekva etsem de her halimden memnunum Astıysam da eleği ekmeğe döndü unum.
Mavi topaç yüzünde çekingen kaldırımda Zamanları eskittim akan her yıldırımda Kırık hayaller kaptım yarına yatırımda Bir yetim edasıyla ağlasam da denize Biriktirdim veririm sevgimi hepinize.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgiler Size şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgiler Size şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler hocam yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun anlam ve anlatımıyla muhteşem bir şiir okudum kaleminizden nice şiirlere inşallah Sonsuz saygılarımla
Geçip giden yıllar, bir ömür ne güzel ifade edilerek sığdırılmış üç kıtaya kaleminize sağlık can-ı gönülden tebrik ederim. Bizden de size gönül dolusu sevgiler.
Yine harika bir hece şiiri döktürmüşsün dizelere. Gönderdiğin sevi için teşekkürler. Sevgi dolu yüreğin var olsun. Kalemin kavi,ilhamın daim olsun. Benden de kucak dolusu seviler selamlar Sağlıcakla mutlu kal
Her zaman ki gibi harika duygularla zengin kelime hazinesi ile yazmış olduğunuz gönül sesinizi beğeniyle okudum; Gönlünüze gelen ilhamınız sel olsun taşsın, yazan kaleminiz daim, yüreğiniz dert görmesin, Allah'a emanet olun...
Verdiğiniz sevgiyi taç yaptık başımıza. Sayenizde haram su katmadık aşımıza. Yüzdeki o çizgiler tecrübe yaşımıza. Eleği asmak demek olsun küçücük mola. Daha büyük hamleler bekler bizi kol kola . Siz gibi Üstadlarla çıkmalıyız bu yola.
Sizi seviyoruz .Şiirlerinizi okumayı seviyoruz.Hep yazın.Kaleminiz daim olsun .Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh. tarafından 12/18/2023 11:55:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çilenin çemberinde nice cefa çevirdim Fırsatlar kulesini tekmeleyip devirdim Yanılgı ormanında boşa coşup delirdim Bazen şekva etsem de her halimden memnunum Astıysam da eleği ekmeğe döndü unum. Bizlere verilen mesaj çok değerliydi
Bu güzel şiiri okumak bizlere nasip oldu. Arkada bir eser bırakmanın güzelliğini anlatan bir çalışma severek okudum Yürek sesiniz daim İlhamınız bol olsun selam ve dua ile
Sensizlik türküsüdür, sözleri kalbimde gezen kadın Gölgelerle dansederken, hayaller birer yıldırım Kırık dökük duvarlarda yankılanan iniltiler Ölüm müdür Aşk mıdır Mücadele midir Ya da sadece kelimelerin hüznü müdür?
Nazire olsun bu mısralar, yansın meczuplar aleminde Gerçeklerden kaçarken, imgelerde kaybolan bir nefes Zamanın göğsünde sızlayan kırık notalar Yazmasın artık şiir, söylesin o meczuplar
Sensizlik şarkısıdır, yankılanan ıslak kaldırımlarda Dört cebir düşlerimizi sararken ölüm Şâir midir Âşık mıdır Mürid midir Veya sadece yaşamın içinde kaybolan bir iz
Nazire olsun bu dizeler, meczuplarla dolu bir serüven Kendi yansımalarında kaybolan sahte görüntüler Zamanın dokusunda eriyen bir umut parçası Yazmasın artık şiir, söylesin o meczuplar
Bu sensizlik şarkısı, gökyüzünü hediye eden kadına Ne sen var Ne aşk var, bakılamayan fotoğraflarda Atilla İlhan'ın acı yelinde Mahur bestelerin çığlığında bir sensizlik
Nazire olsun bu mısralar, yankı bulsun meczuplar arasında Gökyüzüyle konuşan, yıldızlara dokunan meczuplar Yıldız kayarken dileklerini söyleyen bir çocuk Yazmasın artık şiir, söylesin o meczuplar
Bu bir sensizlik şarkısıdır Kanla yazılmış bir intiharın şiiri Ana avrat sövmenin şafağında kaybolmuş bir hayat Bu
Nazire olsun bu mısralar, meczupların dansında Kelimelerin arasında kaybolan anlamsız bir çığlık Gökyüzüne uzanan ellerde kaybolan umut Söylesin artık o meczuplar, yazmasın şiir
Adı nazire olsun ya da Herhangi bir şey. Seni tanıdığımdan beri dikkatimi çeken durum (mutlaka çok ve dikkatli okumaktan kaynaklanıyor) müthiş bir kelime hazinen var ve yeteneğin sayesinde rahatça kullanabiliyorsun. Bu yeteneğini ve çabanı hiç kaybetme delikanlı. Şekil açısından bana uzak olsa da şiirlerinde hatta yazı ve yorumlarında öyle kelimeler, ifadeler buluyordum ki çok şiirime ilham olmuştur. Şu son zamanlardaki kısır dönemimi bile “ yaz!” diye zorlamanla yeniden çalışmaya başladım. Her şey için teşekkürler kardeşim. Selametle…
Ömür ilerledikçe duygu ve düşünceler daha başka biçimlere bürünüyor, artık dünlerde söylemekten çekindiğimiz iç burukluklarımızı dostlara zaman zaman fâş eder hale geliyoruz.Bizim de bugünümüz öyle bir şiirimizde ifşa haline geldi. Gördüklerimiz, duyduklarımız, bizzat yaşadıklarımız bize hayatın çok çelişkili, oynak, rezil durumlarını gösterdiği gibi, hayli dersler ve de öğütler verdi. Bunların da zaman zaman birçoğunu paylaşmağa çalıştık, kızanlar olduğu gibi çok şükür çoğunlukla taktir edenleri de gözlemledik.Vehasıl böylece seksenbeş yaşımızı da doldurmuş olduk. Rab'bimden sağlık ve de izinler istiyorum ki; daha bir müddet hayat sürelim ve gördüklerimizi, yaşadıklarımızı (belki örnek olur düşüncesiyle) bizi okuyacak dostlara bildirmiş olalım. Çok değerli, örneklik şiirinizi hazla okudum, gönül tebriklerimi ifade ile sağlığınıza ve ömrünüze bereket duâlarımla selamlarımı iletiyorum Muhterem Âfet Hanım. Allah'a emanet kalın. (Aksakal)
Değerli büyüğüm, değerli şair arkadaşım, binlerce çocuğa yol gösteren değerli öğretmen dilerim rabbim daha nice yıllar nasip etsin size de gelecek duygu, düşünce ve tecrübelerinizden yararlansın. Saygılarımla…
Verdikçe çoğalacak, bölüşülen her nimet Işleyen demir gibi ışıldayacak niyet Hangi kalbe dokunmaz böylesi samimiyet Sevgiden payımızı alınca şen gideriz İçten teşekkür ile mukabele ederiz..
Cüretimi bağışlayın Afet Hocam 🙂 Sevgiye kayıtsız kalınamıyor... Yüreginize saglik, ömrünüze bereket.. Saygı ve muhabbetlerimle..
Hayatı özetleyen anlam dolu, harika duygularla yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Güzel dilek ve duygularınız için bilmukabele, sevilen ve saygı duyulan bir şaire olmanızdan dolayı ne kadar gurur duysak azdır. Sağlık, mutluluk ve huzur içinde hayırlı ömürler diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle 🦋🌸🌷
Selamlar... Saygılar...