Ümmetin Mazlumu Filistin!Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Haçlı zihniyetin gayri meşru çocuğu katil İsrail, ümmet coğrafyasının kalbine yerleştirildiği tarihten bu yana; emperyal güçlerin desteğiyle mazlum ve masum Filistin halkının kanını dökmeye, malları ve topraklarını gasp etmeye devam ediyor. Özelikle Osmanlı İmparatorluğunun yıkılmasından sonra, başsız kalan Müslüman devletler, aralarındaki ihtilaflar yüzünden birlik olamamışlardır. Buna karşılık aralarındaki itilafları kaldıran batı, NATO ve ABD gibi birlikleri kurarak, mazlum milletleri sömürgesi altına almışlardır. Sözüm ona batı medeniyeti(!) dünya üzerinde hakimiyetini kurduğu son iki yüzyıl içinde; özellikle ümmet coğrafyası başta olmak üzere, mazlum milletlere kan, gözyaşı ve zulüm ile yeraltı ve yerüstü kaynaklarını sömürmekle yetinmemiş, kurduğu kukla yönetimlerle halka zulüm üstüne zulm etmiştir. Katil Siyonizm devleti, Filistin halkının topraklarını ilhak etmekle birlikte, kendini savunan Filistin halkına her fırsatta orantısız bir güç ile hava ve kara unsurları ile saldırmaktadır. 7 Ekim 2023 tarihinde Hamas’ın saldırısını bahane ederek, Filistin’deki Gazze şehri başta olmak üzere, yerleşim yerlerini hedef gözetilmeksizin bombalamaya başlamıştır. Bu savaşta yüzlerce masum, kadın ve çocuklar hayatını kaybetmiş ve binlerce yaralı da kıt imkânlar ile tedavi olmaya çalışmaktadır. Kısacası Filistin halkı büyük bir kıyım ile karşı karşıyadır. Dolayısıyla dünya kamuoyu ve özellikle Müslümanlar bu vahşet karşısında sesini yükseltmelidir. Bende bir Müslüman olarak, bu vahşeti lanetliyorum. Bu şiirimle Müslümanları bilinçlendirip, yüce Rabb’imden yardım diliyorum.
Bir yaramız var; dünyanın tam merkezinde,
Filistin; acısı her daim yüreğimde, Zalim, zulmünü yaşatır her bir kentinde, Aranır Selahaddin; dünyanın her yerinde! Bahanesi Kurdun; kuzuyu kesmiş gözüne, Çobansız sürülerin; figanı yeryüzüne, Duyulmaz çığlıklar, sarayın sefahatine, Uykusu kaçan kahraman, gelsin seferine. Siyonizm’in katil uşakları kana doymuyor, Mabet, ambulans ve hastane ayrımı yapmıyor, Kadın ve çocukları acımasız öldürüyor, İnsanlar bu vahşeti canlı canlı seyrediyor. Mazlumun figanı, ahı; arşı alada duyulur mu? Zulm ile abâd olanın; akıbeti berbat olur mu? Zalimin hasmı Allah’tır; bu böylece biliniyor mu? Ey kahhar Allah’ım; feryadım, figanlarım duyulur mu? Yüce Rabbim, şükrümüz yetmiyor nimetlerine, Lâkin rahmetin çoktur biz aciz müminlerine, Duaları makbul olan kulların hürmetine, Yardımını lütfeyle Muhammedin ümmetine. Ya Rabbi, gücümüz yetmiyor bu canilere, Serdarı ümmeti geçiriversen minbere, Uhuvvet ateşini düşürsen gönüllere, Zalimlerin zilletini göstersen bizlere. |