Ey Şehit Bebek!Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Değerli okurlarım: Vahşi Batı Medeniyeti; maalesef tarih tekerrür ediyor. Tarih boyunca “Vahşi Batı Medeniyeti” insanlar için nasıl bir zulüm ve sömürü çarkı olmuşsa, maalesef 21.Yüzyılda Filistin ve Gazze’de bu vahşeti tüm dünya kamuoyu önünde, pervasızca sergilemeye devam ediyor.Vahşi Batı Medeniyetinin hamileri, bu kanlı vahşeti destekleyecek eylem ve söylemlerde bir yarış içerisine girmişlerdir. Bu vahşi batı medeniyetinin hamileri ancak güçten anlarlar.
Maalesef halkı Müslüman olan ülkelerin liderlerinde bu basiret ve cesaret esemesi görülmüyor. Başkanımız ve birkaç ülkenin dışında, özellikle Arap ülkelerin liderlerinden ses dahi yoktur. Kur’an-ı Kerimin “Summun, bukmun, umyun fehum la yuminun” tabiri ile kafalarını menfaat ve zillet çukuruna gömmüşlerdir. Müslüman ülkelerin halkları çeşitli araçlarla protesto yürüyüşleri ve mitingleri yapsa da; bu mezalimi durdurmaya güçleri yetmiyor. Ancak dua ve kalemimizle sesimizi yüce Allah’a ve kamuoyuna iletebiliyoruz. Kadir olan yüce Rabbimiz, inşallah niyazımızı kabul ederde, katından bu zulmü sona erdirecek bir yardım gönderir, biiznillah. ZALİMLER İÇİN; YAŞASIN CEHENNEM…
Ey Gazze’deki masum şehit bebek,
Kan şerbetinizi içiyor Bunak, Katillerin desteği olmuş Sunak, Küfür tek millettir; ibretle bir bak! Ey Filistinli masum şehit çocuk, Hayallerini çalıyor cani blok, İçtiği masum kanı acıkmaz tok, Sağ gözüne saplanır ilahi ok! Basiretsiz krallar olayı seyrediyor, Siyonistler bundan da cesaret alıyor, Bebek, çocuk ve kadınları öldürüyor, Halkların tepkileri zalime yetmiyor! Ey Kadir Allah’ım zalimin hasmı Sen’sin, Gücümüzün zayıflığını Sen görensin, Miracın üssü Mescidi Aksa, bilensin, Gönder ebabilleri zalimleri kahrsin! |
*** EY ŞEHİT BEBEK! *** şiirini, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...