(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Papatya Falı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Papatya Falı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Büyük kızım küçüklüğündeyken ona bitkilerin Allah'ı zikrettiğini, bu nedenle çiçekleri kopartmamamız gerektiğini, kopartmadan sevebileceğimizi söylemiştim. Birgün yolda yürürken eteğim çalıya sürtündü. Bana, anne dikkat etsene, o Allah'ı zikrediyor, canını acıtma demişti. Küçük kızım bahçeye her çıkışında elinde çiçekle eve döner. Ona da anlattım bunu. "Ama anne senin de o güzelliği görmeni istiyorum." diyerek çiçek getirmeye senelerdir devam eder. Üç dört tane kopartır getirir, arkasında saklar, gözünü kapat anne der, açınca elinde çiçek bana uzatıp gülümseyerek bakar ve gözümün içinde mutluluk sevgi arar. Öyle tatlıdır ki o an teşekkür ederim. Ama kopartmadaydın daha mutlu olurdum derim. Üç yaşındaydı, ilk topladığı papatyaları kızımın elinde resmini çekmiştim. Bazen profil resmi yaparım. Ve ne zaman çiçek getirse onun elindeyken fotğrafını çekerim. Artık büyüdü fazla kopartmıyor.
Fikrinize saygım var ancak bir canlının, bir çiçeğin yapraklarını kopararak seviyor sevmiyor falına malzeme yapmak hoyratça bir davranış
Bir yerde okumuştum. Sevdiklerinize saksı çiçeği alın.Yolunmuş çiçeklerin ahına bulaştırmayın diye Ne kadar derin ne kadar ince bir ruhtan süzülmüş .
Herhangi bir canlıyı hayattan bile isteye koparan bence sevgiyi haketmez. Sevilir belki ama sevgiye layık olmadan, seven sevmek istediği için sevilir sadece
Haketmese de sevilir.
Öyle sevince âşık olunur.
Papatya falında sevmiyor çıksa da sever.