Yedi güzel insandı onlar, yedi güzel yürek. sevdaya adanmış ömürdü her biri sevgisizliğin bükemediği bilek yedi yarım kalmış yaşanmamış hayat yediverenlere gebe tüm acılara inat yedisinden yetmişine dillerinde aynı türkü dudaklarında aynı nakarat yedi güzel adamdı onlar, yedi güzel hakikât..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yedi Güzel adam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yedi Güzel adam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yedi güzel insandı onlar, yedi güzel yürek. sevdaya adanmış ömürdü her biri sevgisizliğin bükemediği bilek yedi yarım kalmış yaşanmamış hayat yediverenlere gebe tüm acılara inat yedisinden yetmişine dillerinde aynı türkü dudaklarında aynı nakarat yedi güzel adamdı onlar, yedi güzel hakikât..
Bu dizeler, yedi cesur insanın ve onların güçlü yüreklerinin hikayesini anlatıyor. *Sevgiye adanmış hayatlar, zorluklara karşı dimdik duran iradeleriyle, yaşanmamış hayatların ve tüm acılara rağmen hayata tutunanların sembolü olmuş. *Her biri, farklı yaşamlar ve deneyimlerle dolu olmasına rağmen, aynı türküyü söyleyen, aynı umudu paylaşan insanlar. *Bu yedi güzel insan, gerçekleriyle, yaşadıklarıyla ve bıraktıklarıyla, hakikatin ta kendisi olmuşlar. “Yedi Güzel Adam,” Türk edebiyatında önemli bir yere sahip olan yedi şair ve yazarı ifade eder. Bu isimler, Cahit Zarifoğlu, Erdem Bayazıt, Rasim Özdenören, Nuri Pakdil, Mehmet Akif İnan, Alaeddin Özdenören ve Ali Kutlay’dır. Emeğinize, yüreğinize sağlık. Bu anlamlı şiiri bizlerle paylaştığınız ve yedi güzel adamı bize hatırlattığınız için tekrar teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın.
Her bir üstada ayrı ayrı Rabbim rahmetini esirgemesin Mekanları cennet olsun İnşaAllah Buna vesile olan değerli hocam Allah sizden de razı olsun Yüreğine sağlık 🙏 Sonsuz saygılarımla sağlıcakla Selametle kal hocam