(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar. Ne de şeytan bir günahı, Bebi beklediğim kadar.! N.Fazıl KISAKÜREK.
Şiirini okuyunca Üstadın bu şiiri aklıma geliverdi, Tam bu şiire uygundu duygularından taşanlar. Kutluyorum şiirinizi, beni 40 yıl geriye götürdü, şöyle mazide bir gezinti yaptım ama hep hüsranmış meğer.
Her nekadarda kaderimsin desek te yaradanın bizler e hayat denen romanın içinde ancakonun izni ile kahraman veya yardımcı olarak yer alabiliriz...dilerim şiirlerinizin kahramanın kader diye nitelendirdiği nüveler.makama ulaşır...arzularının dal dal yeşermesi dileğiyle iyi bayramlar....
Kaç zamandır siteye girmedim SEVGİLİ SEMAİ...özür şiirlerini de okuyamadım... DİLERİM GÖNLÜNCE OLSUN,KADERİN SEVDİĞİNLE YAZILSIN... Eğer kader yazdı ise varsın ya ...OLmayacaksa da ne yapsan ne etsen de olmuyor...Her şey alnımızın yazısındadır.işte büyüklerin dediği gibi ''her yazıyı okudum da alnımın yazısını okuyamadım'' Gönlünce olsun,inanırım duadır bazı şeyleri geliştiren VE değiştiren...ALLAH BÜYÜK!!!
Belki kaldırımda yürürken, belki durakta otobüs beklerken, belki de aynı yağmurun altında kesişti yolumuz ama fark edemedim belki de...
Ya da hiç tanışmadık ve hiç solumadık tenimizin kokusunu.
Olsun, sen şu an yanımda değilsin belki ama kaderimdesin biliyorum.
Degerli arkadasim, zaten hic gitmezki o hayal . Yanimda olmasa da kaderimde diyorsunuz siz. Haklisiniz icimizde, yürekte ki ses hic gitmez ki. Asiksin ve ben seni askin icin kutluyorum, onu sana bu sevgi bile getirmeye yetecektir, cünkü sevgi hissedilir o bunu hissedecektir mutlaka, göreceksin sen söylemesende o bundan haberdardir. Tebrikler kardesim...
Belki kaldırımda yürürken, belki durakta otobüs beklerken, belki de aynı yağmurun altında kesişti yolumuz ama fark edemedim belki de...
duygu yagmurunda ıslanırken umut balonlarını ucururken belkıde bulutları izlerken aynı ayda bakısırken gordum sen benım kaderımsın bırıcık olarak yasayacak kacaman olacak bende sevdan o zaman anlayacaksın sen benm kaderımsın
haklısın arkadasım kaderde ne varsa o yasanır....ondan öteside olmaz..harikaydı...kutladım kalemini ve seni...sevgi ve saygılarımı gönderdim....kib....sevgiyle kal.....
belki_de)sevgili dost çok derinlere götürdü beni tek kelimen;başımda hüzün bulutları yokken....... tebrikler;kaderiniz kederiniz olmasın.... sevgiyle kalın
Takdire tedbir olmaz dost. Onun için kader çizgisinin dışına her kim çıkmaya çalışırsa büyük yanılgıya düşer. Güzel bir şiirin dizelerinden dökülmüş yine aşk. Tebrikler.
ama kaderimdesin biliyorum.
=====
Kutlarım çok güzel dizelerdi .
Selamlar ..