(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
S eni bekliyor kalbim, gözüm yolunda E llerimi açmışım, dilim duada ***************************************BAŞARIN DAİM OLSUN SEVENLERİ UNUTMAMIŞIN SAYGILAR
S usma haydi birşeyler söyle E saretindeyim gözlerinin, bak! N asıl çarpıyor kalbim,uçacak gibi İ şte hep böyle,görünce seni...
S eni bekliyor kalbim, gözüm yolunda E llerimi açmışım, dilim duada V elhasıl sırılsıklam aşığım sana İ çimdeki aşkı ne olur anlasana... Y aralı gönlümün dermanı sende O güzel gözleri ayırma benden R eddetme aşkımı, bu kadar çok severken U nutma bu sözü geri dönüp gitsende M elek soylum! bu garip sana mecbur.
Davut kardeşim yürerğine sağlık güzel yorumlanmış bir şiir sevginiz daim olsun selamlar
Ne güzel şey " seni seviyorum " diyebilmek ve alabildiğine haykırabilmek şirilerde, mısralarda romanlarda ve yazabilmek yıldızlar ile ayın aydınlattığı caddelere.
Gerçekten çok özel bir şiir idi. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
EVET EFENDİM.BENDENSİNİZ .BENDE SEVİYORUM LAKIN BİR SEVDIGIMI SOYLESEM DIYORUM SONRA VAZGECIYORUM.TAMAM ARTIK HERSEYI GOZE ALIYORUM REDDEDILSEMDE UMRUMDA DEGIL DIYORUM.DUSUYORUM YOLLARA ........SONRA O DA NE SEVDIGI VE CIKTIGI KIZLAR VARMIS. NE YAPALIM KADERIM BOYLEYMIŞ DEDIM DONDUM EVE.EVET GEÇ KALMISTIM.OLSUN GEC KALMAK BAZI GERÇEKLERİ GÜN YÜZÜNE CIKARIYOR.BENDE BUNU BOYLE GORÜNCE NE YAPALIM BARI DOST KALALIM DEDIM.BENIM HIKAYEMDE BUU.
ŞİİRİNİZ GERCEKTEN COK GUZEL OLMUS HER DIZEDE FARKLI COSKU VE İSTEKLILIK VARDI YAZAN ELINIZE ,YAZDIRAN YURAGINIZE SAGLIK EFENDIM SİZİ KUTLARIM M Ü K E M M E L D İ
SEVMEK EN SOYLUSUDUR TÜM HİSLERİN BENCE.... Sevgini yazmışsan söyle ....içinde kalmasın !!! Ukteler çok zordur,büyür içinde ağır gelir...Bi gün dersin ki keşke,keşke söyleseydim...Reddetme diyorsun şimdiden bunu bilemezsin ki,ya o da bekliyorsa senden bir davranış ya da bir cesaret.... Hadi söyle gün bu gündür..Yarını asla bekleme geç olabilir!!!
Y aralı gönlümün dermanı sende O güzel gözleri ayırma benden R eddetme aşkımı, bu kadar çok severken U nutma bu sözü geri dönüp gitsende M elek soylum! bu garip sana mecbur.