(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HemCinsini istemekle bu iş bitmiyor ya da kübra bacımızın adını önce kalbine sonra şiirelerinideki mısralarına yazman da bir anlam ifade etmiyor ya da YETMİYOR . . . .
Gidip delikanlıca, mertçe açılman gerekli . . .
Sana geçen gün çarşıda görüştüğümüz zaman da söyledim bunları ! Ne kadar anlatırsan anlat kendine ama KÜBRA'YA anlatmadıktan sonra hiç bir anlamı olmaz hadi davut kardeşim akşam gel bize de gidelim açıl yengemize yeter artık . . .
Şiirine gelince de . . .
Şiirinde anlam bütünlüğünü sağlamışsın fakat bir tek mısra da kopukluk olmuş gibi
Hani Genelden Özele gitmek istemişsin kıta, ülke,şehir,,semt örneğinden sonraki mısralar güzel fakat dörtlüğün anlam bütünlüğünü ve kafiyesini bozmuş gibi geldi ama büyük bir etkisi mevcut değil . . .
Kardeşim her şeyin zamanı var uygun zamanı bekliyorum.En doğrusunu yapacak ve bilecek olan yine benim.Gidip delikanlıca mertçe konuş diyorsun.Başka türlüsü bizden beklenmez zaten. Asıl kopukluk senin yorumunda var kusura bakma.
Bir mumun ateşe sevdasıydı belki Belki de bir buzun güneşe... Yüreğim yansa da hergün Bedenim erise de seni gördükçe Seviyorum seni hem de ölürcesine. ------------------------------------------- **************hak sevdası gönlüne*** selam ve dua ile
Kübra nede şanslı adına şiir yazan bir sevdiği var:) İspiyonculuk marifettir bence bu evrede bulursak Kübra'ya söyleyeceğiz haberin olsun. Davut yanıyor diye itfaiyeyede bildirmeli...Tebrikler keyifle okudum...
Neleri unuttum bilsen neleri erittim gönlümde Her şey çok boş geliyor, sensiz günlerimde Adını unuttum herkesin ve her şeyin Bir tek sen kaldın, adın saklı yüreğimde.
Hiç bir yürek bu kadar çok seven ve bu kadar çok bağlanan bir yüreği duymamazlıktan gelemez sanırım.
Umarım bir an önce Kavuşursunuz özlemlerinize. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Neleri unuttum bilsen neleri erittim gönlümde Her şey çok boş geliyor, sensiz günlerimde Adını unuttum herkesin ve her şeyin Bir tek sen kaldın, adın saklı yüreğimde. --------------------------------------------------------------------- K Ü B R A YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
İsmin adında gizli büyük ve azametli Duruşun çok endamlı gözler desen sürmeli Sana dair tüm sözler kalbimde durur saklı Ah bir bilsen sevgili sana aşık bu deli
İşte sizce kübra böyle bişi olsa gerek dedim ve bu dizeler döküldü kalemimden. Dilerim Kübran sana, Sen kübrana kavuşur ömür boyu birlikte olursun hiç ayrılmamacasına sevgiler selamlar kardeşim yüreğinize emeğinize sağlık esenlikler dileğiyle...
kardelenim tarafından 9/10/2008 10:06:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
çok güzel yaaa...duygu yüklüydü muhtesemdi.....hep sevgiyle kal arkadasım....Kübra insallah bu güzel duygularına karsılık verir.... SEVGİLERİMLE VE SAYGIMLA...
küçük_abla tarafından 9/8/2008 4:59:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Neleri unuttum bilsen neleri erittim gönlümde Her şey çok boş geliyor, sensiz günlerimde Adını unuttum herkesin ve her şeyin Bir tek sen kaldın, adın saklı yüreğimde.
Güzel dizelerdi. Yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
"Kırk yıllık hasretimi bir vuslata veremem." diyen şair, şiir adına vuslatı istememiş ama ben sizin adınıza Kübra hanımdan istirham ediyorum vuslatı. Zira durum, şiir adına güzel, ancak sizin adınıza vahim görünüyor. Aşk grafiğiniz hiç düşüşe geçmesin. Tebrikler.
Murat Arıcı tarafından 9/8/2008 2:28:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kübra kıtasının Kübra ülkesinde Kübra şehrinin Kübra semtinde Kübra mahallesinin Kübra caddesinde Islak kaldırımlarda delicesine Seni bekleyen biri var bu şehirde ....................................tebrikler çok hoş olmuş.
"Bir mumun ateşe sevdasıydı belki Belki de bir buzun güneşe..." ... "Adını unuttum herkesin ve her şeyin Bir tek sen kaldın, adın saklı yüreğimde."
Mutlak bir sevgidir elbette bu, "Bedenim erise de seni gördükçe" /cevrede gorülen golgelerde dahi olsa/ "Seviyorum seni hem de ölürcesine" diyecek kadar. mutlak olan sonsuz sevgilerle kalin. Saygi ve sevgilerimle. Sahin Hanelci.
Kübra kıtasının Kübra ülkesinde Kübra şehrinin Kübra semtinde Kübra mahallesinin Kübra caddesinde Islak kaldırımlarda delicesine Seni bekleyen biri var bu şehirde.
kutlarım efendım yuregın sesi şiire çıglık çıglık haykırmıs dert yanmıs soyleyın kavusun derım .allah cc kavustursun sevenlerı efendım kutlarım tebrıkler
UMUT ve DOSTCA