(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEYAZDAKİ MAVİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEYAZDAKİ MAVİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her nedendir hep gözlerine şiir yazıyorum. tüm dünyaya gözlerinden bakıyorum. sanki deniz rengini gözlerinden almış. öyle bir bakmışsın ki gökyüzüne; siyahlığından utanıp, gözlerinden mavilik çalmış.
... geçip giden sitemlerimi astım seyirlik iltimaslarına dolandım kara bahtının ak gerdanında bir vakit ölüm kuşu bağlamıştı başını tek tesellisi kanatlandığı mavilikte boyanmaktı gözyaşlarına boyandı da uçamadı aşk'a...
...kim bilir belki kanat yorgundur artık...kanattıkça beyazda ki maviyi...
alicengiz oyunu tarafından 10/19/2008 4:44:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sen ararken Elindeki siyah beyaz fotoğrafta Gözlerimin rengini; Deniz çoktan bırakmıştı sahile Siyah gecede Beyazın içinde saklı maviyi… ********************************* Çok güzeldi kısa ve öz kalemin daim olsun, yüreğine sağlık şiir yürekli..
Sen ararken Elindeki siyah beyaz fotoğrafta Gözlerimin rengini; Deniz çoktan bırakmıştı sahile Siyah gecede Beyazın içinde saklı maviyi… =================== Yüreğine sağlık. Kalemin her zaman Daim olsun
İki insanın bir birini anlaması ne zordur.Görmek istediğimiz gibii görür,yanıldığımızı aslında hiç tanımadığımızı ilişki bitsede bazen devam da etse anlayamayız.Tebrikler ozzy
... şehir bir isyan peşinde çalınmış kent söylemleri beyaz gecede tüm ihtişamı ile sırıtıyordu ki mavi ne kadar alçak sadece susuyordu iki laf etse en derinden beyaz utanacak siyah lanetlenecek oysa cinnet mavisi sadece sevecek tesellisi var bu hikayenin sen ölüncede söylenecek...
...beyaz sakladıkça maviyi -ki saklasın,aman saklasın-daha da kirlenecek...
GÜLÜN EN GÜZEL KOKANI ÇİÇEĞİN EN GÜZEL AÇANI YILDIZIN EN ÇOK PARLAYANI HAYATIN EN GÜZEL ANI ALLAHIN CENNET MEKANI SENİN OLSUN OZZİY BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN ŞİİR ŞIK OLMUŞ OZZİY SAYGILARIMLA...........
Sen ararken Elindeki siyah beyaz fotoğrafta Gözlerimin rengini; Deniz çoktan bırakmıştı sahile Siyah gecede Beyazın içinde saklı maviyi .............................................. yoruma gerek varmı cok güzeldi saygılar
anlam yoğunluğunu içinde barındıran bir şiiir... iki yüzü var gibi biri umutla dolu diğeri umutsuzluk.. siz hangisiyle yoğrulurken dile geldi bu dizeler bilinmez ama ben umut dolu anlamı alıyorum müsadenizle... okuyanı etkileyen ve düşündüren bu şiiri yazan yüreğinize sağlık efendim...
Sen ararken Elindeki siyah beyaz fotoğrafta Gözlerimin rengini; Deniz çoktan bırakmıştı sahile Siyah gecede Beyazın içinde saklı maviyi… .........................tebrikler bu güzel şiirin için.
Sen ararken Elindeki siyah beyaz fotoğrafta Gözlerimin rengini; Deniz çoktan bırakmıştı sahile Siyah gecede Beyazın içinde saklı maviyi…
kendi küçük ama içerik olarak oldukça büyük bir şiirdi , şiiri kısa yazıp çok şey anlatabilmek baya bir hüner ister , öyleki her kelimenin değeri çok büyüktür , ama o kadar ustaca kullanmışsınki kelimeri , mükemmelde bir anlatım çıkmış ortaya , seni canı yürekten kutluyorum kardeşim , nur olasın var olasın
.. senle çekilmiş hiç fotoğrafımız olmadı bu hayatta yanyana gelip düz cümleler kuramadık eğreti sevmelerimize ve sevemedik el ele tutuşmayı göz kapaklarımıza sakladığımız hayatı tozlu albümlerde bulamadık bana yaslanmış başın olmadı deniz gözlerimden içtiğin hasretin sararmışlığı olmadı ve sen kaybolurken gecenin asaletinde kenarı beyaz bir anım dudaklarında kıvrılacak tebessüme -çek hadi hazırım...sana hazırım...-
Sen ararken Elindeki siyah beyaz fotoğrafta Gözlerimin rengini; Deniz çoktan bırakmıştı sahile Siyah gecede Beyazın içinde saklı maviyi… Kim ne arar, aradığı nerdedir, hepsi muamma şu hayatta. güzeldi şiir. selamlarımla.
Sen ararken Elindeki siyah beyaz fotoğrafta Gözlerimin rengini; Deniz çoktan bırakmıştı sahile Siyah gecede Beyazın içinde saklı maviyi… ********************* SEN ARARKEN DENİZ ÇOKTAN BIRAKMIŞTI SİYAH GECEDE SAKLI MAVİYİ*** HER ŞEY ZAMANINDA ANLAMLIDIR ...BEN SENDEN GİTTİKTEN SONRA DEĞİL DEMEK İSTEMİŞ ŞİİR KUTLUYORUM KISA VE ÖZ ANLAM İÇEREN DİZELERİNİZİ. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
Sen ararken Elindeki siyah beyaz fotoğrafta Gözlerimin rengini; Deniz çoktan bırakmıştı sahile Siyah gecede Beyazın içinde saklı maviyi… ============================ Tebrikler ... Çok güzeldi...
her nedendir hep gözlerine şiir yazıyorum.
tüm dünyaya gözlerinden bakıyorum.
sanki deniz rengini gözlerinden almış.
öyle bir bakmışsın ki gökyüzüne;
siyahlığından utanıp, gözlerinden mavilik çalmış.
BEKİR KIRLI...