"Çocuksu , masum gülüşlerimi yeniden satın alacağım İnanıyorum "
Cebelitarık Boğazının hep acımtrak suyundan nasiplenmişcesine Delice hüzne kulaç atıyor ayak tabanlarım Elli ikim okunmuş gibi tatlı yanından sürüyor melekler kurumuş dudak uçlarıma suyu Şifa niyetine Ölümden hiç korkmuyorum diyorum kendi kendime Vazgeçilmez sona koşuyorum
Günden güne kaybediyorum yaşam sevincimi Eskisi gibi gülmek Kahkahalara boyamak istiyorum bahçemdeki bütün çiçekleri Gökkuşağı gülüşlerime kavuşmak istiyorum yeniden Ama nafile
Sevmek gibi sonsuz değil hiçbir şey İlâhi aşk gibi doyurmuyor ruhunu insanın Gaipten sesler duyuyorum Bilmem kaçıncı meridyen ya da paralel dairesinde Tekrar mutlu olacakmışım Gemi güvertesinde yine dans coşkusu yaşatacakmışsın bana Hüznü ağlatacakmışız kırk asır
Zemzem suyuyla kırklanırken ruhlarımız Hadi yaşama bir adım atmaya "Bismillah" dedim yeniden Sıkıca tut ellerimin öksüz ve yetimliğinden Bu yokoluşta kaybolmadan kimliğim Sorgusuz Sualsiz Çocuk gibi yeniden bas beni bağrına..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
iHTiYaCıM VaR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
iHTiYaCıM VaR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karamsarlığın tüm dizelere yansıdığı, u/mutsuz bir hava izlenimi vermesine rağmen, şiir olarak değerlendirdiğimde her zamanki gibi iyi şiirlere kalem olduğunu biliyorum.
Güzel de şiir analizi yapılmış zaten.
Ben, ilave olarak sadece birkaç yazılım hatası gördüğümü bildirmek için geldim. Klavyelerimiz farklı dilde olduğu için, doğrusunu bile yazsak, bazen bilgisayar kendi kafasına göre değişik yazabiliyor.
Cebelitarık Boğazı özel isimdir canım, bitişik yazılır.
"sevmek gibi sonsuz değil hiç birşey" burayı "hiçbir şey" olarak düzenlemelisin.
"..meridyen yada" Burada "da" dahi anlamında olduğu için "ya da" şeklinde yazılmalı.
Şiiri üzgün bir anında kaleme aldığın için; bu veya buna benzer klavye hataları kaçınılmaz oluyor maalesef,kendimden biliyorum. Zamanın olduğunda düzenlersin canım.
Hüzünlerin hep şiirde kalsın olur mu?
İçinden geldiği gibi yazdığın için, seviyorum şiirlerini. O masum yüzünde gülücükler hiç eksilmesin dilerim.
Yüreğinize sağlık, bazen kelimelerin varacağı mecraya önceden varmanın hüznünü yaşamak zorunda kalır insan. Belki kendine arayıp da bulamadığı bir iklim yerine yabansı bir mecrada yol aldığını bildiğinden, belki hakikatin tüm yansımalarını hisseden yüreğine inatla direnişinden... Ama ne olursa olsun, insan, duygunun hakikate uzanışından öte gönlünü tatmin edemeyeceğini er geç muhakkak anlar, lakin vakit hislerine bir oyun oynamış mıdır yoksa o huzur iklimlerine kavuşmak için tünelin sonuna varmasına yardımcı olacak ışığı göstermiş midir bilinmez... Ve her nihayet değil midir ki yine, kendi kararlarımızın neticesi olacaktır... Günümün şiiri olarak seçtiğim şiirinizi ilk defa okudum ve gerçekten güzel bir şiir okudum. Tekrar yüreğinize sağlık. Esen kalın...
Kenanfaik tarafından 5/8/2023 11:47:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
Haraika duygulardı vesselam.
Daha nicelerine üstadım
En içten dileklerimle kutluyorum.
Saygı ve dualarımla