(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEBEŞ .. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEBEŞ .. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aranan kan bulundu o benim herşeyi ben yaptım itiraf ediyorum:))) yumdum gözlerimi ne istersen yap...:)))) cansın sennnn, o güzel yüreğinden öpüyorum ve seni seviyorum güzel yürek... TEBRİKLER...
mevzu ne olduğunu bilmediğimden bir şey diyemem dost... ama bir yerde bende rahatım ki pastav kardeşin dediği gibi o ben değilim... gülümseyerek derin bire nefesten sonra rahatlamak işte bu...
geçmiş olsun dost... o uzunca yazdıklarımı silmek zorunda kaldım ama kısaca şu dostun dosta teni haram dır bilmişiz töre böyle olunca açık yüreklilikle can dost demeye çekinmeyiz... sevgi ile....
Azizlik etme ! Vıcık vıcık voltan Adam mısın ki Şerefine alnını karışlasam.
Memleketimde böyle insanlardan fazlasıyla var sevgili Habibe kardeşim sana da denk gelmiş bu tiplere ne söylense azdır en iyisi böylelerini adam yerine koyup da bir şey söylememektir...Yüreğine sağlık kutluyorum çok güzel dizelerdi...
...bana benzemiyor...resme bakıyorum bana benzemiyor,yemin billah benzemiyor... gerçi bir iki dize ve benzerleri bana da söylenmişti zamanında ama...yok kesinlikle bana benzemiyor:))))
...yaradan sadece şerrinizden değil,dilinizden de korusun biz münafıkları... toplu halde aminnnnnnnnnnnnn...:)))
Zehir zemberek dedikleri bu değil mi Habibe hanım. bu sözlerin muhatabı bunları hak ediyorsa vay halina insanın eleştiri şiirde çok önemli daha güzel bir dünya için önemli kolaylıklar diliyorum
Vıcık vıcık voltan
Adam mısın ki
Şerefine alnını karışlasam.
Kalemi kızdırmamak lazım
final öldürücü, Kutlarım
can mükemmeldi