(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
roman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
roman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
farklı acılardan bakıyoruz belki ortak olduğumuz sızıya seninki kuyruktan benimki o kuyruğa buyruk olmaktan belki
Bazen nasil da acimasiziz kuyruk acisi degildir de öyle sanar tuzu kuru ...boyle de bakilabilir tabii...gelene ağam gidene paşamcılardan olmaktansa kuyruga buyruk olmak hos gorulebilir...
dilek tutmadık diye mi küs durur birbirine uzak yıldızlar her birine ayrı rıhtım ister yalnızlar
Bu kısım cok tatli ahenkli ve de yıldızlı beş pekiyi... Tebrik ve selam...
Şiirden çok yorumlar gözüme çarptı. İki mısra birlikte bir bütün ahenk oluşturmakla beraber aklıma Nazım Hikmet'in "Kız çocuğu" şiirinden bir mısra geldi. İzninizle bende onu paylaşmak isterim. (Şu zor günlerde bizde yaralarımızı yazarak bir nebze azaltmaya çalışıyoruz)
Kapıları çalan benim kapıları birer birer. Gözünüze görünemem göze görünmez ölüler.
seninki kuyruktan
benimki o kuyruğa
buyruk olmaktan belki
Bazen nasil da acimasiziz kuyruk acisi degildir de öyle sanar tuzu kuru ...boyle de bakilabilir tabii...gelene ağam gidene paşamcılardan olmaktansa kuyruga buyruk olmak hos gorulebilir...
dilek tutmadık diye mi küs durur
birbirine uzak yıldızlar
her birine ayrı
rıhtım ister yalnızlar
Bu kısım cok tatli ahenkli ve de yıldızlı beş pekiyi...
Tebrik ve selam...