Kalmadı takatimiz,mecalimiz Gün geçtikçe daha fazla, Yanıyor yürekler .. Enkaz altından çıkarılan Dünyadan habersiz çocuklar Umutla birlikte yürekleri dağlıyor Kocaman yürekleri nasıl kaldıracak Deprem denen illet gerçeği.. Sözün bittiği, Kelimelerin kifayetsiz kaldığı yerdeyiz! Anaların, bacıların, babaların... feryat figanları Dayanılır cinsten değil..
Sen ağlama anam, bacım, babam Geçecek bu kara günler... Biliyorum Yüreklerden hiç gitmeyecek, bu tarifsiz acı Belki, Sevdiklerinle hiç bir zaman aynı masa da oturup Çay kahve içip, yemek yemeyeceksin, İyi geceler demeyeceksin, dokunamayacaksın, Sen nefes aldığın için isyanları oynayacaksın, Ne olur unutma şu gerçeği Sevdiklerin Şehit olup Şahadet şerbeti içtiler!
Dua et, şükret, sabret, mutlu ol! Bak kırk saat, altmış saat sonra Mucizelere tanıklık ediyoruz.. Bir çocuk, bir can daha nefes alıyor! Tüm insanlar el ele, omuz omuza tek yürek olup Deprem zade canlar için koşturuyor Kaybetme umudunu... Allah’ın kudretinden sual olunmuyor bilesin! Geçecek bu kara günler..! Sen yeter ki umudunu kaybetme..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tek Yürek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tek Yürek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.