(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLADIM!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLADIM!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok dokunaklı ve çok güzeldi. Herşeyiyle mükemmel bir eser olmuş. Resim, hârikulâde...Müzik, insanın içine işliyor. Şiir duygu deryâsı...Gönülden kutluyorum kardeşim.
Hep ağlamışsınız şiirinizde umarım gülmek içinde birçok sebebiniz vardır.Kaleminizden güzel bir yorum okudum. Saygılar Bir Not:Felek şiirlerde hep yadedilir ama nedir düşünelimmi?
Ağlatmak istemezdim sizi. Ama şiir bu kadar etkili olduysa sevindim açıkçası. Demek o duyguyu size yasıtabilmişim. Gayeme ulaşabilmişim. Saygılar.Eksik olmayın...
ÜSTADIM HANGİ DÖRTLÜĞÜ ALACAĞIMA KARAR VEREMEDİM..ZİRA, HERBİRİ DİĞERİNDEN GÜZEL VEDE ANLAMLI..NE GÜZEL ANLATMIŞIN HAYAT DENEN İNSAN ÖMRÜNÜN KESİTİNİ..ZEVK ALARAK OKUDUM..HATTA BİRAZDA HÜZÜNLE..YÜREĞİNE SAĞLIK.
Seneler bedende yakınca ateş Tükenen ömrüme yandım ağladım Ufkumda batınca doğan her güneş Ölümü dilimde andım ağladım ÇAPRAZ HECE MÜKEMMEL BİR ÇALIŞMA ANLAM VE İÇERİKLİ DOPDOLU BİR ESER KUTLARIM KALEMİNİZİ SEVGİ VE MUHABBETLE SELAMLIYORUM
Yakınlar olunca ayağa uzak Giden gençliğime baktım ağladım Kurulunca bin bir görünmez tuzak Sineye yumruğu çaktım ağladım ****************************************** Ağlayacak pek çok bahaneniz var anladığım kadarıyla. Ağlamamamayı deneyin birkez de. Canınız sağ ya... Efendim, güzeldi. Tebrik ve teşekkürlerimle.
naptın gezgin,isyan etsen daha iyiydi,gene isyan etmişsin der çıkardım sayfandan,bak duygulandım şimdi,en iyisi sayfama gülümseten bir şiir düşürmek,reklam yapayım,yakınca balık burcu şiirim aranızda,bol ziyaretçi var ya,belki görüp sayfama gelirler:)))
sanırım isyanlar duyulmadı,vazgeçtin, bu şiiri yazdın,hani güzel de olmuş valla,sevdim şiiri,hep isyan ediyorsun diyoruz ya takıntı edermişsin bir de bunu:)))
yok yok,biliyorum elinde değil,yüreğine sağlık,sevgiler;)
Öyle bir geldi ki inan bana ben bile nasıl yazdım anlamadım bunu. Tam 2o dakikada yazdım. Allah hayırla geçmiş bir ömür nasib eylesin. O şiire ilk yorumu ben yaparım umarım.Zira biraz bu Müslüm Gürses modundan çıkmak isterim. =)))) Saygıyla kardeşim...
Aklıma gelince güzel yıllarım Aynada cismime baktım ağladım Kötüye çıkınca bütün fallarım Bir sigara daha yaktım ağladım
Saçımda beyazı tel tel bulunca Elime cımbızı aldım ağladım Gönülde anılar gün gün solunca Mazi denizine daldım ağladım ---------------------------------- Güzel bir yorum!... Kesinlikle zevka larak okudum. Başarılı şiirlerinizi beğeni ile Takip ediyor ve okuyorum. Selam ve Saygılarımı yollarım.
hiç sıkılmadan begenerek oludum...galiba biraz geç okudum...cok güzeldiii....güzel olmasnın yanında hüzünlendimde...tebrikler yürekten...GEZGİN...sevgiyle kal...
Geç geldim, ama bu şiiri okurken Halk Ozanları'yla aynı odada buldum kendimi, Yunus Emre, Aşık Veysel, Karacaoğlan'la selamlaştım bir an, daldım gittim, büyük keyifti, anlatamam...! Çok şiirdi. Tümden Emeğine sağlık Şairim. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Kederler ömrüme ani dolunca Feleğe bir sual sordum ağladım Soruma cevabı hüsran olunca Cevabını hayra yordum ağladım
Aklıma gelince veda sözleri Hepsinden bir türkü yazdım ağladım Düşürünce tetik siyah gözleri Ömrüme bir mezar kazdım ağladım
Seneler bedende yakınca ateş Tükenen ömrüme yandım ağladım Ufkumda batınca doğan her güneş Ölümü dilimde andım ağladım
Çok değerli şair arkadaşım yine çok güzel bir şiir yazmışsınız yürekten kutluyorum. Ayrıca kullandığınız resim de çok güzel şiirinizi tam olarak görüntülü anlatıyor denilebilir.
keşkelerden uzak bir hayat yaşayarak o yaşlara geldiğinizde yaşadıklarınızla ve yaşayacaklarınızla gülmeniz dileğiyle Allaha emanet olun selamlar
Aklıma gelince veda sözleri Hepsinden bir türkü yazdım ağladım Düşürünce tetik siyah gözleri Ömrüme bir mezar kazdım ağladım
Seneler bedende yakınca ateş Tükenen ömrüme yandım ağladım Ufkumda batınca doğan her güneş Ölümü dilimde andım ağladım
Öylesine gerçek ve öylesine anlamlı bir şiir ki. Okuyan her okuyucuyu anında sorgulamalara itiyor. Şiirnizi okumasına bile gerek kalamdan resme bakıp ne olduğu açık açık konuyor ortaya.
Özel bir şiir okumanın mutluluğunu yaşatırken hüzünlere büründü yüreğimiz.
Mehmetim bu ne güzel şiir harikasın şiirin çok güzel seçtiğin resimde güzeldi ellerinden öperiz allah ömür versin yazıların çok güzel anlatımın harıka kalemin daim olsun yolun açık olsun yiğidim.
Yanımda sevenler bir bir ölünce Kaldım bir başıma sustum ağladım Zalimler del olup neşem bölünce Kinimi önüme kustum ağladım
Kederler ömrüme ani dolunca Feleğe bir sual sordum ağladım Soruma cevabı hüsran olunca Cevabını hayra yordum ağladım
Aklıma gelince veda sözleri Hepsinden bir türkü yazdım ağladım Düşürünce tetik siyah gözleri Ömrüme bir mezar kazdım ağladım
Seneler bedende yakınca ateş Tükenen ömrüme yandım ağladım Ufkumda batınca doğan her güneş Ölümü dilimde andım ağladım
insan isterse sevinecek çok şey bulabilir hayatında istersede ağlayacak neden ağlamayalım gülelim gerekiyorsa polyanacılık oynayalım çok iyi bir şiir okudum saygılarımla ...
Mükemmel in ötesinde bir şiirdi..!