Ürperdikçe beden sığınsın Saki kokuna Titredikçe ısınsın nağme fidem Salsın kökleri dudaklarıyla boynuna Sen nefesini tutukça Sokulsun soluksuz bağrına Usulca
çiçek ilim gün batımı gülüşlere saklansan ağlar mı yaşım ter duvağından bir arp çınlatır geceyi perdelerin ardından melek dudaklar kıpırdaşır sevdadan ah mehtap sakla kuzu y/okuma duru suyum damladıkça ana gökkuşağını yok ettim koynunda melodiler salındım tırnak uçlarına kazındıkça içim sana kan çiçeğiyim bu oyun da suskun bir aynadan bakıyorum aşka gözlerim var ya ah didem sensin karamda haleye kestim giydirdim seni ne de güzel yakıştı, haki gülüşlerine taktığım kanatlarıma
Gölgeler arasından bir gelin geçti Yüzü gri huzmeydi Çömeldi gün yine öptü diye denizi Elini tutamam ki..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARP.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARP.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
özel bir şiirdi can, banamı öyle geldi yoksa... sen sensin işte, kaleminde öyle... a l k ı ş ....bittim tek kelimeyle, düştüm şiire.... sevgimle, cansın sen....
....şimdi dinle benimle senli iniltileri ....ödünç alınmış değildir bu melodi ....kahpe sevişmlerin masum sahibi ....sözlerim işkencedir ....sök içinden beni....
... ay ardına saklanan hezeyan kollarında ses bulacak çıktığın her gerçek ben gibi inecek sesine çal/mak parmaklarına yazılan söylence ya ben çal/mak için araladığın bacaklardan sızan kan uykusu nini değil söylediğin ben istedim de dinledim...
...uzaklarda bir yerde ateşler yanıyor,gökyüzü sen renginde,kulağımda sesin değil,usulca fısıldadığın tek heceli bir melodi...
çok farklı tarzında kendini aştığını görüyorum özellikle imgeler müthiş... (epey aradan sonra yeniden okuyunca öyle hissettim..) kutlarım değerli şair dost harika dizelerinizi... sevgi saygı selamlarımla...
sakla kuzu y/okuma duru suyum damladıkça ana gökkuşağını yok ettim koynunda melodiler salındım tırnak uçlarına kazındıkça içim sana kan çiçeğiyim bu oyun da suskun bir aynadan bakıyorum aşka
Yüzü gri huzmeydi
Çömeldi gün yine öptü diye denizi
Elini tutamam ki..
Arp sesi eşliğinde yine güzel bir şiirdi Habibe sen şiir yazıyorsun bizde okuyoruz...Tadında ve hazla...