(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S€vgi N€ydi? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S€vgi N€ydi? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi bir goncanın patlama anı...Atomun ısınması..Gözlerin kamaşması..Belki yürek yanması...Sevgi galiba dünyaya açılan gerçek kapımız..Ne kadar kapalı tutsakta...Yürekten kutladım.Selam,saygı...
Sevgi iki hece... Kim bilir neler saklı içinde, Derin uykulara dalmadan önce, İçmeli o iki heceyi gönlümüzce! Durup düşünmeLi sessizce...
Sahi sevgi hangi dilce? .................................................... zorlayan cümlelerde kaldık galiba dokummak hissetmek sıcaklıgın melteminde tebessüm bırakmak ve sevdanın dili yoktur insana dair tınısı yaşanılası vardır
Sevgi iki hece... Kim bilir neler saklı içinde, Derin uykulara dalmadan önce, İçmeli o iki heceyi gönlümüzce! Durup düşünmeLi sessizce...
Sahi sevgi hangi dilce?
Kutlarım şiirini, Ne güzel bir resim ve ne güzel bir şiir olmuş. Şiirleri mucidi, nerelerden buluyorsun bu güzel sözleri. Belliki gönül söyletiyor. Gönül güzel olunca böyle güzellikleri hep göreceğiz. Kutlarım güzel resimli şiirini. Sevgi dili gönül dilince.Saygılar.
Sevginin dili yürekçe... Sevgi deyince kızla erkeğin ilişkisi gelmemeli hemen akla insanın yüreği bir ütopya ve yürekteki tüm titresimlerin özeti iki hece...Tebrikler yüreğe