Fakrım iftiharımdır, diyenlerden geriye kalan ne, bulutların bize bağışladığı bir el işaretine vazgeçilen ne, tam olmaktan?..
ne bozkırda hürriyet kavgası hezâren çiçeği ne kaburgasına vedduâ edilen varlık gözlerinden yaşlar boşananlar anlar gökyüzünü delen meselenin dibini suyun taşkınlığını avuç avuç içip gözlerinden bil usul böyleymiş ‘oldum demek yok’ seve seve ölmeden
iyinin kötünün ikamet ettiği bir salâ kulesi içimiz dar ağacına çekilmiş ipiz saatlerin ters işlediği uçurumlarından düşüp vakitsiz yanağa yakışan tebessümmüş biz görsem ne görmesem ne tek tesellim olmuş gerisi elâ
bilinçaltına demir atmış bir belâ tufanında beklemekmiş ağzım zeytin dalı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hezâren çiçeği şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hezâren çiçeği şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hezâran antik Yunan'da mezarlara uygun bulunurmuş, belki hatalı bir bilgidir, rengine baktım sonra, bozkırda gökyüzünü gözleyen güzelliğe baktım,demek gözyaşları onun içinmiş dedim, ne de güzel dediğim bir şiir daha okudum, kendimi mahsus uzak tutuyorum hezâran gibi yükselen güzelliklerden, yine de iyi ki buradayım, ferahlık oldu, teşekkür ederim, ben de sana huzur dilerim, iç barışı dilerim.
İsteyerek uzak durmuyorum, sahiden hayat telaşım bildiğin gibi değil, esrağfurullah, sen okurların dedikçe ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Kendine iyi bak olur mu?