(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
⚘ARZ OLUR⚘ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
⚘ARZ OLUR⚘ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
15 Temmuz darbe gecesi o anki hislerimle benim de bir serbest çalışam olmuştu ama burada henüz ekli değil... Duygularımla eşleşen bu güzel aruz dolu dizelerinizi gönülden kutluyorum hocam... Her daim sonsuz saygı ve selamlarımla...
Kardelen-1 tarafından 9/3/2022 10:40:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, sevgi ve özlem vardı, Duyarlı O güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml her daim
Aynen öyle Hocam. Unutan kalpler kurusun! Az söz çok mana, Asımın nesil bu nesil ki en dar zamanda... 30 kurşun! 30 kuşla Simurg oldular. Halis'imin yuvasını Kaf dağına kurdular...
Yüreğinize sağlık... Hocam ben çok sulu gözlüyüm vatan hususunda yazamam uzun uzun... Kitaplar yazamaz bu destanı ben nasıl anlatayım!!!
Hem de ne İHANET. Oysa ne zorluklarla VATAN yapmıştı, MUSTAFA KEMÂL ve ARKADAŞLARI. Uyarmıştı PAŞA'mız uyuduk uzun zamanca sanırım. Uyanma VAKTİ çoktaaan geldi de geçiyor bile. Kutlarım Şairimizi.Selamlar
Her zaman söylüyorum; bu millet yeniden ATATÜRK'ler de çıkarır, Mehmet AKİF'ler de. Birincisini özlüyor,gözlüyoruz ama, diğerini hayranlıkla izliyor, okuyoruz.15 Temmuz Destanını hayranlıkla okudum Sevgili Mecit'ciğim. Bizim Milletimiz dünyada eşi olmayan bir Millet'tir. Kürşat'ın başında . bulunduğu kırk kişilik (muazzam!) bir orduyla Çin Ordusunu târumar eder, Cumhurbaşkanı'nın bir emriyle de yanlışa koşturulan tanklı, uçaklı Türk askerinin elinden vatanını kurtarır.İşte böyle günler yaşadık, bir daha görmek istemediğimiz. Tebriklerimle gözlerinizden öpüyor, Sizi Sağlık dualarımla Allah'a emanet ediyorum Can Dostum...(Aksakal)
Hocam bu destansı şiiri nasıl bir duyguyla yadınız bilmiyorum ama beni çok etkiledi belki şuana kadar okuduğum en güzel on beş temmuz şiiri Şiiriniz İsmiyle müsemma Bu zamanda aruz şiiri Destan nasıl yazılır Şiirde mana derinliği Milli ve manevi değerler şahikası Yiğitlik kahramanlık nedir Birlik beraberlik duygusu Türk Milleti kimdir En önemlisi siz ASIMIN Nesli ........ Nasıl olur " ARZ OLUR "
Bize okuma ikanı verdiğiniz için çok teşekkür ederim Allah razı olsun Selamlar saygılar
"...bu destansı şiiri nasıl bir duyguyla yadınız bilmiyorum..."
Yazarken hissettiğim duygular -eminim ki- yorumlarken hissettiklerinizle aynıydı. Zira; derdi ve dâvâsı aynı olanların acısı da, ağrısı da, hüznü de, heyecanı da birdir.
Milletimizin canı pahasına destan yazdığı böyle bir gün için sıradan bir şiir yazmak olmazdı.
Yazdığımız dizelerin o günü tasvire layık olup olmadığı meçhul. Lakin, sayfamda ışıldayan üç mükemmel yorum kalemin emeğine değdiğini gösteriyor.
Son zamanlarda okuduğum en iyi şiirdi. Şiirin aruz olması şiire ayrı bir lezzet vermiştir.
Günümün şiiridir.
15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü'dür. Şehitlerimizi saygı ve minnetle anıyorum.
Milletimiz demokrasiye bağlılığını 15 Temmuz'da bütün dünyaya göstermiştir. 15 Temmuz gecesi milli iradeyi hiçe sayan emperyalist uşağı hainler her zaman lanetle anılacaktır.
Bu asil millet o gün bir olmuş, diri olmuş; bayrağımızı indirtmeyiz, ezanımızı dindirtmeyiz diye tüm dünyaya haykırmıştır.
fetö elebaşının şu günlerde hastanede gebermek üzere olduğunun haberleri hamdolsun gelmektedir.
Şehitlerimize Allah'tan rahmet yakınlarına ve Aziz milletme başsağlığı diliyorum . Bir destan yazdı Türk milleti . Fil Vak'asından bir farkı vardı, bu sefer filler havada, ebabiller yerdeydi. Rabbim bir daha yaşatmasın . Tarih tekerrür etmez . Ders alınmadığı müddetçe tekrar eder . Kaleminize sağlık üstadım Saygılarımla
Duygularımla eşleşen bu güzel aruz dolu dizelerinizi gönülden kutluyorum hocam... Her daim sonsuz saygı ve selamlarımla...
Kardelen-1 tarafından 9/3/2022 10:40:41 PM zamanında düzenlenmiştir.