(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Haiku - Neyimiz Var şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Haiku - Neyimiz Var şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Valla, üstadım bu şirin yorumunuzu tebessümle okudum. Hani hayatı hafife almak gerektiğini anlatır gibiydi... Tamam, dedim! Madem herbir şey yerli, yerinde; ya adamakıllı yaşamak, ya da ölmek gerek... Orta bir yol yok! :)
Hep var olun, esen kalın, efendim. Çok saygı ve selam ile.
Canı gönülden kutlarım bu güzel şiirinizi ve sizi ellerinize yüreğinize emeklerinize sağlık tebrikler ilhamınız sonsuz kaleminiz kavi her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi günler diler Ankara'dan sonsuz saygılarımı sunarım...
Tebrikler değerli dost şair Duyguların raks ettiği güzel bir eser Bizde okuduk, kutladık ve alkıladık, yazdıran yüreği Şiirle kal, sevgiyle kal, hoşça kal
Keşke insan da doğasına sahip çıkıp her anlamda topluma faydalı olabilse. Ama ne gezer bir çoğu nefes alıp veriyor sadece. İsraf diyebiliriz duygusuz tepkisiz gayesiz kimliksiz kişiliksiz olanlara sözüm. Anlamlıydı. Kutluyorum emeğini saygıyla
Üstünde kuş...
Gökte bulut, üstünde yıldız...
Yörüngesinde insan...
İster yukarıdan baksın, ister aşağıdan...
Eksilmez rasatindan...
.
Çok saygımla Şairim.