Geldi bahar, canlanıp şenlendi bütün kainat. Yeşerdi yaprak, bezendi güller renklere kat kat. Çeşit çeşit gül ve çiçekle süslendi tabiat. Rabbim bize ver, her daim bahar gibi bir hayat.
Sevgililer sevgilisi O Rasul’ün sembolü, Cennetin kokusuyla bezemiş kırmızıgülü. Nebi aşkıdır güle çeken, sevdalı bülbülü. Rabbim bize ver cennet gibi en güzel ödülü.
Ne harika güllerle bezemiş kırı bayırı, Yaylada yünden yatak yapmış, yemyeşil çayırı. Ey insan gönlünde besle iyilikle ve hayrı. Rabbim bize her daim yaşat musmutlu baharı.
Baharla birlikte yağar yağmur, bereket gibi. Şad olur her canlı, uçmak ister kelebek gibi, Tüm insanlar şenşakraktır sanki bir bebek gibi, Rabbim bağışla, olalım günahsız melek gibi.
Çayır çimende yaşayan binbir çeşit böcek var. Küçücük yaprakta çokça rengi olan çiçek var. Ağını ören mühendis edalı örümcek var. Rabbimizin bizlere sunduğu bolca nimet var.
Bozkırın ortasında dimdik duran ulu çınar, Gölgesinde ki berrak ve sepserin sulu pınar, Şarıltısıyla her zaman hu der Mevlayı anar. Rabbimiz bize her daim çokça ödüller sunar.
Ademoğlu sen bu nimetleri düşünmen gerek, Rabbine şükret her daim tüm bunları bilerek. Günahlarından arın salih tövbeler ederek. Rabbim bizi temiz eyle günahları silerek.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAHAR GELDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAHAR GELDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah'ın Resulune selam ve salat olsun.
Tebrik ediyorum.
Kaleminize sağlık.
Nice şiirlere.
Esen kalın.
Saygılarımla.