Bir kitabın arka kapağında başladı en güzel aşk hikayesi sarıldı Anka’nın kanatlarına sözcükler sır deryasında nefessiz kaldı vurgun yemek pahasına uçarı gülümsemelerde cümleler verip soğuk yellere tekmil dertleri eritti dilsiz suskuları kıyama durdu şiirler yeşerdi toz bulutunun altında duygular her mevsimin baharı oldu aşk kimin de hebâ olurken ’’Biz’’ imgesiyle vefalıydı aşıklar iki özne bir eylemdi şarkılarla birbirine söyledikleri ısırırken elmanın en günahkar yerinden cennet sizin olsun cehennem bize yeter dedikleri..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞARKILARIMSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞARKILARIMSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu tarz şiirleri yazmayı beceremiyorum ama okuması çok zevkli, tarzınız ve kaleminiz çok güçlü Beğenerek okudum çok zarif mükemmel bir şiir olmuş kutlarım Selamlar saygılar efendim..
Bir kitabın arka kapağında başladı en güzel aşk hikayesi sarıldı Anka’nın kanatlarına sözcükler sır deryasında nefessiz kaldı vurgun yemek pahasına uçarı gülümsemelerde cümleler verip soğuk yellere tekmil dertleri eritti dilsiz suskuları kıyama durdu şiirler yeşerdi toz bulutunun altında duygular her mevsimin baharı oldu aşk kimin de hebâ olurken ’’Biz’’ imgesiyle vefalıydı aşıklar iki özne bir eylemdi şarkılarla birbirine söyledikleri ısırırken elmanın en günahkar yerinden cennet sizin olsun cehennem bize yeter dedikleri..!
Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık
Sımsıcak sevgi dolu bir şiirdi Okurken yüreğini hafifletiyor okuyucunun Saygılar selamlar