(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ş'aşkın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ş'aşkın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"herşeyim olman için / h'içliğim hazır" çok güzel olmuş. Ben de böyle düz yazı tadında şiirleri seviyorum. Metin Kaçan'ın Fındık Sekiz adlı öykü kitabında "Aşk" diye bir öykü şiiri var. Bana o şiiri çağrıştırdı . Kutluyorum. Güzel şiirlerde buluşmak dileğiyle...
Dummling'in tüyü rüzgarın azizligine ugrayıp önüne düşünce "anlaşıldı dedi hiçbir yere gitmiyorum" Ah Dummling kendi içine açılıyor tünel kendi içine iniyor merdiven ş'aşkın girsene :)
Sanırım kolay kazanmak kolay elde etmek gelisim olgunlasma deger bilmeyi vb saglamadıgından .... Kazanma varsa ben kurbaga öpmeye razıyım ama bu sır kalsın :)
:) Eskiden şakalarınız daha mı eğlenceliydi sanki gerçi şiirleriniz de daha bi eğlenceliydi gibi geliyor bana okumadan geçemiyorum bir türlü yazdıklarınızı bu yüzden :)
Hep bi hesap hep bi kitap, taktik oyunu öğreten yazı kahramanı hepsi de son derece keskin zeka ürünü. Okumadan geçemiyorum yazılarınızı bu sebeple👏
Sisli görüntünün arkasındakiler ne güzel ifade edilmiş. Dünya düzenindeki kendin, örülü dört duvar içinde ışığı gördüğün solucan deliği tünel… kim örerse örsün duvarı açıyorsan istekli tünelin sonunu duvarı koyan oluyor özel hayatımızda gerisi ise boş …
👏👏👏
Beğenilerimi bırakıyorum Dostlukla
YediYıldız tarafından 5/28/2022 4:47:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
keşke hayat yolu hep düz olsa gerçi sıkıcı olurdu öyle
araba kullanırken mesela viraj olacak, dönerken insanı kendine getirecek, bayır çıkıp yeni bir manzara karşılayacak inişte düz yolda bunların hiç birini yapamazsın uykusu gelir insanın :)
cümleler de öyle bir şeyi anlatırken mesela arada bir devrilecek vurgusu falan olacak
grameri yine oldukça geniş 😊
Kutlarım.