(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKROSTİŞ G ERÇEK YAŞAMIN DEĞİL DÜŞLERİN DE HAKİMİ Ö MRÜMÜZÜN SAHİBİ HÜKMEDER HER VAKİTTE L EZZETİ AB-I HAYAT, RUHU UFUKTA GEMİ E LİMİZDE DEĞİL Kİ , HEP SEVERİZ ELBETTE!
A.AYYILDIZ tarafından 2/13/2007 12:11:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
Savunamadı yeterince sevdam beni.. Savunmasız düşüncelerim, Ve; Yalnızlığa mahkümiyet kararını verip, ..............................................kırdığın bir yürek.. Dönüşü yok kararının, ............................kırdıktan sonra biliyorum.. Yalnız gerçek yaşamımın değil, ....................................düşlerimin de tek hakimiydin sen.. Verdiğin bu ağır cezaya rağmen. Elimde değil ki; ....................hala seni seviyorum...
SENİ HALA SEVİYORUM işte erdem bu sevgili Çınar tebrik ederim daima
işte hocam sevgi böyle birşey.onca acı çekersin üzülürsün yıpratırsın o bunları bilmez ama yinede severiz bunca çektirdiklerine ragmen..güzeldi şiiriniz kutluyorum.sevgiyle kalın......
AKROSTİŞ
G ERÇEK YAŞAMIN DEĞİL DÜŞLERİN DE HAKİMİ
Ö MRÜMÜZÜN SAHİBİ HÜKMEDER HER VAKİTTE
L EZZETİ AB-I HAYAT, RUHU UFUKTA GEMİ
E LİMİZDE DEĞİL Kİ , HEP SEVERİZ ELBETTE!
A.AYYILDIZ tarafından 2/13/2007 12:11:10 AM zamanında düzenlenmiştir.