Sular durulmuyor ki Gönlümü sana vereyim Ah benim vefalı sevgilim Vefandır beni ayakta tutan Gönlüm sanadır bilesin Senden başka yar tanımam Gönül sana düştü düşeli...!
Gül yüzüne hasretim. Rüyalarımı süsler her gece Muradımdır alnına busemi kondurup Seni telli duvaklı almak Lakin muhabbet bağına varamadan Gurbet ellerde kalmışım parasız pulsuz Gelem desem yoktur yüzüm!
Tenin kokusu her an aklımda Esen rüzgarlar, uçan kuşlar Kokunu getirir bana da İçime çeker teselli bulurum an be an Yoksa çekilmez bu gurbet eller Kavlimdir tez zamanda vuslata ermek Kolunu boynuma dolamak..!
Sensiz geçen günler azaptır bana Gel desen durmaz koşarım sana Her gece ismini sayıklar Yüreğime oya gibi işlerim! Gönüle düştü düşeli bu ateş Gecem gündüzüm sen oldun Sensiz sabahlara uyanamam bilesin... Ay Yüzlü Sevgilim!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AY YÜZLÜ SEVGİLİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AY YÜZLÜ SEVGİLİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba DEĞERLİ KALEM Her zaman olduğu gibi, güzeldi eserin Biz de okuyor ve kutluyoruz yürekten, yalansız vede riyasız Gönlün hoş olsun, neşeyle dolsun bütün şiirlerin benzersiz olsun Şiirle kal, sevgiyle kal vede hoşça kal
Her zaman olduğu gibi, güzeldi eserin
Biz de okuyor ve kutluyoruz yürekten, yalansız vede riyasız
Gönlün hoş olsun, neşeyle dolsun bütün şiirlerin benzersiz olsun
Şiirle kal, sevgiyle kal vede hoşça kal