Ey rüzgar esme deli deli Gönlüm virane, ben virane İflah olmaz yüreğim ağlar Gönül evim yıkık harebe Sen estikçe yüreğim dağlanır Özledim, özledim yarimi.. Özledikçe, Burnumun direği sızlar!!
Hicran çaldı kapımı Sevdiğimden ayrı düştüm Ey rüzgar esme deli divane Muhabbet bağımız kurudu O Leyla, Ben mecnun düştüm yollara Sen estikçe hoyrat hoyrat Aklımdan bir an çıkmaz sırma saçları Gelir gözlerimin önüne...!!
Ben kırılgan çiçek, Can evimden vurdular beni Ey rüzgar esipde gönlümü dağlama Ben düştüm bir girdaba Yolumu kaybettim, gülmez yüzüm Sen estikçe başım da duman Karalar bağlar dururum! Sevgilim unuttu beni gurbet eller de, Sen estikçe sararıp soldum..!!!
Mevlam neylerse güzel eyler Kuş olup uçsam sevdiğime Ey rüzgar esme durul artık Eseceksen de sevdiğimi getir bana Hicranı vuslat eyle ey deli rüzgar Gözümde iki damla yaş akmaz Anka kuşları gibi küllerimden doğdum Esme ey deli rüzgar, Esip de deli deli can evimden vurma..!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY RÜZGAR CAN EVİMDEN VURMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY RÜZGAR CAN EVİMDEN VURMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzeli gören güzel yazar
Biz de okuyor ve kutluyoruz yürekten
Yalansız ve riyasız
Allah'a emanet olasın, sağlıcakla kalasın