Herşeyden önce kadın olmak Zor zannattir biline Yeri gelir emekçi bir kadın, Yeri gelir anne bir kadın Yeri gelir işçi bir kadın, ................. olursun bu hayatta Ne olursan ol Ağırdır yükümüz Gecemiz, gündüzümüz, Belli olmaz Çalışırız durmadan Çalışmaktan nasır tutar ellerimiz.! Tüm bunlar yetmez gibi Ya tecavüze uğrar, Ya hunharca katledilirsin!! Velhasıl zordur kadın olmak Yürek ister! Emek ister! Güç ister! Özveri ister! .......... isterde ister!!! En zor olanı ise Hem anne, hem baba olmaktır Çocuklarına, evine..!!! Kimileri bilir kıymetini, Baş tacı yapar seni! Kimileri bilmez kıymetini Yerden yere vurur! Bu hayatta kadına, Dur durak yoktur Kadınsan bu toplum da Erkek tarafından hor bakılırsın ! Unutulur bir anda Verdiğin onca emek, özveri...!!! En ufak bir şeyde Kadınsın erkek işine karışılmaz, Sus otur yerine denir Vel hasıl kadınsan zordur işin!! Halbu ki bilene Kadın olmak en ulvi duygudur! Kadınlar, Candır, yardır, anadır... Gönülleri en geniş insanlardır! Sürekli vericidirler! Sevgileri asla bitmez! Her daim bölüşecek ekmekleri vardır! Velhasıl adam gibi adamdır kadınlar!!!!
08.03.2022 ANKARA P.ÇETİN
Not: Tüm Kadınların Dünya Kadınlar Günü Kutlu Olsun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADIN OLMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADIN OLMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünya kadınlar günüz kutlu olsun efendim Yine güzel bir güne merhaba Güzel bir şiir okuduk değerli kaleminizden Biz de bu güzel eseri okuduk ve kutladık yürekten Gönlün abat olsun, huzurla dolsun, tüm şiirlerin benzersiz olsun Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, SEVGİYELE KALASIN, HOŞÇA KALASIN
Bütün kadınlar ve ben vardım şiirde..
Hem emekçi kadın, hem de aynı zamanda anne ve baba kadın..
Tebrikler arkadaşım,
anlamlı, güzel bir şiir.
Sevgilerimle..