(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİŞME ADAM!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİŞME ADAM!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendileri sadece us dünyasında büyüten, var olan, yaşatıp, öldüren insanlar şişme adamlar. Vah zavallılar kibirlerinden yaşı kemale erince saygısızlıktan dert yananlarım. İnsanı insan yapan, yaptıklarıdır, söyledikleri değil sadece. Kibir, cesaret, hırs, cimrilik bir erdem değildir ama, sana büyük renkli kağıtlar kazandırabilir, bizlerinde böyle bir şeye ihtiyacımız yok, Şişme Adam olmaya. Olan olsun, dönen dönsün; Herkes nasılsa -aslına rücu eder.- Yani insanlığına.
Şiirdeki ritmi yakalayınca şarkı söyler gibi çıkıyor sözler ağzımızdan.
Bu bir marka tanıtımı, Ya, kimi?; Balon Adam’ı;Şişme Adam’ı
Sadece adamlık, sadece insanlık değil ki şişirilerek bize sunulan. Her şey abartılarak iyi gösteriliyor. Sessiz toplum da sustukça onlar işi azdırıyorlar. Selam üstad.
ne kadar da iyi anlatılmış çevremizdeki şişme adamlar bunlardan uzak durmalı mazallah patlar yaklaşır bom yapar ama sadece bir arıdan korkar gibi korkarız onlardan içi boştur
Hocam balon yokkende şişiriyorlardı adamları. Ağa gibi, bey gibi derebeyi gibi Ve onların yalakalıklarını yapanlar gibi. İşte o beylerin uzantıları, Marka marka balonlaştılar. Yoksa nasıl aklanır o kara paralar.
Çok güzeldi...Tebrik eder, Selamlar, saygılar sunarım.
doldur gazı bas havayı şişsin adam, batır iğneyi al gazı sönsün havası ..söyle bana ederin ne bee şişme adam!.. diye sormazlarmı ...? elbette sormazlar!.. herkes elinde çakmak gazıyla geziyor haaa birde pahalı olanları var, ülkelere göre markaları var...! biri diğerine soru sorsa hepsinin havası söner o yüzden bunlara bazen havalı kornada derler... tebrikler üstad...seslice alkışladım... sonsuz saygımla...
Çok hoş bir anlatım olmuş.Hocam okurken aklıma rahmetli Atilla İLHAN'ın Rinna Rinna Nay adlı şiiri geldi.Bu şiirin tarzı tamda ona uygun sanırım.Daim olasınız.Güzel bir paylaşımdı.
havalara fazla girmişler ne yaparsınız...eee tabi şişince de çok yükseklere çıktılar ve hava basıncına kapıldılar...merak etmeyin böylelerin inişleri de hızlı olur...yüreğinize sağlık...düşündüren ve sürükleyen H A R İ K A bir şiir...sevgilerimle...
Öyle hormon kullanıyorlar ki sevgili dostum insanlar şişiyor İnsanoğlunun gıdalarına çok dikkat etmesi lazım mesala sebze seçiminde seçici olmalıyız. Al bilmediğin dometesi ye ondan sonra da insan şişebilir kitaplar gazeteler TV yayınları da öyle değilmidir bir insan 24 saat amerikan televizyonu seyrederse Nuh der peygamber demez- Allah Allah der ama bütün değerlerimize söver O kitap gazete ve bil umum yayınlar ki gaydırı gubbak bir adam yaratır zihniyeti de boş balon gibi şişirir gaz doldurur sonra da uğraş dur
sevgilerimle dostum bu gün okuduğum ve asla unutamayacağım bir şiirdi
yüreğine kalemine sağlık
kardanadam tarafından 8/22/2008 6:45:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kelepire pazarlanacak Boş Adam, banal adam Hava basarsan var olacak Balon canım, Şişme Adam!
Hocam, Bu ne tesadüf dediğim an şimdi.bu gün iş yerinde bu tür bir olayla karşılaştım.Medeniyet görmeden para görmüş...ve şu çümleleri içimden defalarça geçirmiştim.şaşırdım şiirinizi görünce.
Boş insan balon gibidir..şiştikçe şişer... Bilge insanda;başak gibidir,oldukça eğilir...
Saygıyla eğiliyorum hocam..gerçekleri tokat gibi vuruşlarınıza...
Hocam; Yine sizin doyumsuz felsefe treninizdeyiz, sözcüklerle müthiş oynuyorsunuz, artık ben de sizin yazdığınız şiirlerle oynayarak şiiriniz içinde sonsuz şiirler yaratabiliyorum. Temanız çok ilginç, her yanımızda böyle insanlar çevremizi kuşatmışlar, sadece ahkam kesiyorlar, ne yapacağımızı söylüyorlar, nasıl yapacağımızı söylemiyorlar ama! hocam, çok derin bir konuya girip, şu gencinizi (olumlu biçimde ama) feci kuşattınız. Harikasınız Hocam.
Çok güzeldi şiirin , şu an meşgul olduğum için sayfana daha sonra gelmeyi düşünüyorum, sevgilerimle şimdilik Müjdat ..
Sayfama tekrara geldim..
Bazı insanlar gerçekten de dışarıda kendilerini çok akıllı göstermelerine karşın içleri boş olabiliyor tıpkı bir balon gibi ve çok şiştiklerinde ya da şişirildiklerinde patlayabiliyorlar ama içlerinde sadece hava var aslında .. Boş ve banal insanları balona benzetmiş olmanız güzel bir teşbihti .. Hani sussalar beliki birileri akıllı sanabilir ama işin garibi çok da konuşkan oluyorlar ve asıyorlar, kesiyorlar, biçiyorlar hiç dur durak bilmeden ama bazen ŞİŞME ADAM !!! demek gerekiyor gibime geliyor...
Seni her zaman beğeni ile okuyorum, sevgilerimle arkadaşım ..
Guldane Dal tarafından 8/22/2008 9:01:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Vah zavallılar kibirlerinden yaşı kemale erince saygısızlıktan dert yananlarım.
İnsanı insan yapan, yaptıklarıdır, söyledikleri değil sadece. Kibir, cesaret, hırs, cimrilik bir erdem değildir ama, sana büyük renkli kağıtlar kazandırabilir, bizlerinde böyle bir şeye ihtiyacımız yok, Şişme Adam olmaya.
Olan olsun, dönen dönsün;
Herkes nasılsa -aslına rücu eder.- Yani insanlığına.
Elinize, Kaleminize, Emeğinize sağlık Hocam.