Yıllar su gibi akıp gidiyor Gönül bahçemiz kurudu Susuz çöle döndü Bir seveni bulamadı bu garip gönüller Sevgi yalan, dünyayalan! Sevgi dile dolandı dolanalı Yürekler hercai aşklara gebe oldu!
İçten içe durmadan kanar yaralar Melhem olacak yoktur ilaç Sevgi pınarımız akmaz oldu Her gece gözyaşlarımız çağlar akar Can diye bağrımıza bastıklarımız Yüreğimize kurşun sıkar da gider Hal böyle olunca, Kanadı kırık kuşlara döndük .!
Yüreğimiz sus pus oldu olalı Kimselere kalmadı güvenimiz Sevgiye hasret kaldı bakmasını bilen gözler Leyla Mecnun, Kerem Aslı aşkı mazide kaldı Sevgisiz dünya başımıza geldi geleli Yaban eller de boynu büyük garip kaldık!
Vakit sevgiyi yakalama vakti Yüreklerde ki sevgisiz dünya batsın..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİSİZ DÜNYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİSİZ DÜNYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda yürek sesinizin yansıdığı mısralarınızı beğeniyle okudum akıcılığı ve kurgusuyla güzel bir eser yüreğine sağlık nice güzel eserlerin kaleminizden çıkması temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla