(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞA SARDI SAY... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞA SARDI SAY... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir zamanlar sanal âlemin arkasından -sadece verdiği tahribatı dikkate alarak- çok gıybet etmiş olsam da, sizler gibi değerli dostlarla dua ve dostluk köprüsü kurmama vesile olduğu için hakkını da teslim etmek zorundayım.
Anladım ki; "eloğlu" ve "elkızıyla" dostluklar, bazen kan bağı kardeşliğinden daha makbul ve değerli olabiliyor.
Anladım ki; samimi ve seviyeli dostluklar için başgözü değil, gönül gözü yeterli.
Anladım ki; güzel dostluklar için mesafelerin hiç önemi yokmuş.
Allah için sevmek... değer vermek.
Söz dostluklardan açıldığında aklıma öncelikle Şairağam Mehmet Nalbant ile Hülvani Baştuğ (Yorgun Şair) gelir.
Sebebini en iyi bilenlerden biri de Nezahat Bacımdır.
Rabbim Rahmetini esirgemez inşallah.
Bu kadar yazmama sebep o beş kelimelik cümleniz oldu.
Binlerce kilometre öteden o cümledeki samimiyeti ve sıcaklığı hissettim.
Size ve Nezahat Hanım Kardeşime en içten selamlarımı sunuyorum.
Yaşam denilen yol çok uzak değil göz açıp kapayıncaya kadar yakınında.
Hayatı ne kadar emniyete alırsan al o göz açıp kapayıncaya kadar geçen sürede insan kötü toksinleri taşımamalı…
Abim benim için çok değerlisin.
Ablamın selamlarını ileterek, hayırlı akşamlar diliyorum.