Yıllarımı verdim sana, "Karlı dağımsın" dedim Bir günden bir güne , Kem gözle bakmadım, Sevgini kovaladım durdum! Bakmadın yüzüme bir an, Koca çınarımdın, Gölgene sığındım da gölgende barındırmadın Bir günden bir güne! Söyle bana maviş gözlü sevgilim Neye yaradı onca zulmün? Tatlı bir diline hasret kaldım Ömrümü yedin bitirdin Hercai aşkların peşinde koşup durdun Sen sevgisiz çınar, Ben sevgi pıtırcığı iken Beyhude geçti ömrümüz! Anılarda kaldı mutlu bakan resmimiz..! Bir damla sevgiye muhtaç ettin, Sonun da Riyasız sevgim, kibrine yenik düştü, Gözyaşlarım sel olup aktı, Bana mısın demedin..! Soldurdun yanağımda ki kırmızıgülleri, Söyle bana karlı dağ diye baktığım yar Neye yaradı sevgisiz, taş kalpli yüreğin...!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karlı Dağ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karlı Dağ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir güzeldi Biz de okuduk ve kutladık yürekten, yalansız ve riyasız Gönlün huzurla dolsun, tüm şiirlerin güzel ve benzersiz olsun Allah'a emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Dost kar yağdırmaz güvendiğimiz dağlara
varlığıyla döndürür benliğimizi
yemyeşil bahçelere bağlara