Namaz: Nefsimize gem vurup düzenler halimizi, hareketimizi, Kötülükten alıkoyup çektirir hırsızlık ve haramdan elimizi. Kötüye baktırmaz gözümüzü;. men eder kötü sözlerden dilimizi. Alıkoymuyorsa bunlardan bizi, bin defa düşünelim halimizi.
Namaz: İslam Dininin hem kadınına hem de erkeğine olan farzı. İhlasla kılınan namazla okunan dua titretir göğü ve arzı. Olmalıdır namaz her mümin erkek ve mümine kadının hayat tarzı, Aksatmadan kılmalı Müslümanlar, asla terk etmemeliler namazı.
Namaz: Peygamber’den talimdir müminlere, O’da öğrendi Cebrail’den. Rabbin ile konuştuğunu bilerek kıl huşuyla kalpten ve derinden. Tüm günahkar kulları temizler, aklayıp paklar günahların kirinden. Umulur ki bizi geçirecek yıldırım hızıyla sırat köprüsünden.
Namaz: Hem miraçtır, hem direğidir dinimizin, onsuz korunmaz iman. Secdeye her kapanışında çıldırtır şeytanı, müşrikleri, Müslüman. Mizan kurulup da açılınca defterin, olacak hesabın çok yaman. Şuurlu kılarsan eğer namazını, hesap günü olursun kazanan.
Müminlerin duygu düşünceleri, birlik beraberlik bulur namazda. Saflarımızı sık tutarsak şeytan duramaz hiçbir zaman aramızda. Bu asırda biz Müslümanların hem derdimiz, hem kanayan yaramız da, İhlas ile değil de, gösteriş yapmaktayız biz kıldığımız namazda.
Tazim ile geçelim Rabbimizin huzurunda esas duruşumuza, Melekler şahittir kılınan her namaza, el açıp duralım niyaza. Şahadet etsin cümle melekler bizim de kıldığımız namazımıza. Salih bir kalple her zaman devam edelim huşu içinde duamıza.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NAMAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NAMAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzunca bir dönemi namazsız geçmiş biri olarak, kayıp yıllarının ardında pişmanlıkla yanmak, kayıp yılları geri getirmiyor ne yazıkki. İçimde hep bir kor ateş. Beyhude geçen onca seneler. Her türlü tuzaklara rsğmen azımsanmayacak kadar gençlerin namaza iilgisi tesellimiz. Allah sayılarını artırsın. Teşekkürler..
Kıl kalbimi secdeye ey namaz
Dilimde dua kalbimde niyaz
Mümin kullar için inanmak farz
Niyetlendim seni kılmaya namaz
Namazı sevdirmek adına manidar dizelerdi yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun hocam selam ve dua ile
Saygılar