(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölüme yeminli bir tabur askerin hedefe kilitlenmesi gibi kilitlendim düğünsüz gelinin, henüz bölünmemiş ganimetlerine, daha yağmalanmamış ikinci bir sevdanın ayak izlerini, şiddet kullanarak silmeye çalışan fikrine.
hocam sen gerçekten aşmış bi insansın...Bi şairini bütün şiiirleri güzel olmaz tabusunu yıkmak üzeresin..vallah değil üç elli yıl yaşlandırsan beni senin kadar ii yazamam...şair olma ve kitap çıkarma yolunda kapadığın yolu açmalısın bence...Çünkü şairlik çağırıyor seni...
direksiyona teğet geçen düşlerin acıması bu olsa gerek ya da otobüsün önüne kendini atan umut offf ne çoktur ağlamak ve ne azdır susmayı becebilmek devam ederken yol
Üzgünüm sevgilim gideceğim gezegende yer çekimi yok. ve artık sorumluluğu olan bir babayım; senden gizli iki meteoru evlat edindim; adı Endişe adı Olgu Üşümesin diye ayaklarım, üzerindeki tüm yıldızları da kendime çektim. Şarabın ağzı açık kalacak şimdi hep bir yerin açık; bozulacağız galaksinin mahremiyetine doğru.
zehir gibi bir şiir ...bela gibi..felaket..olumsuz sözcükler sıraladığıma bakmayın ilk kez okuyorum şiirlerinizi..ama bu tarz bu anlatım mükemmel..içtenlik..sorgulama..açıklık...cesaret..itiraf.. nasıl bir kurgu bu...tek başına tema tek başıan senaryo...şiirden öte birşeydi arkadaşım gerçekten alkışıyorum seni..tebrik ediyorum bütün içtenliğimle..takibinde olacağım bundan böyle
Ayık ve sarhoş iki ayrı dünya kendi doğrularında. Şiir, dil gerçeğini yadsımaz, yadsımamalı. Yeni bir dil koyanlar ortaya, bağışlanmalı. Yeni bir dil de DİL kadar anlatım gücüne sahip olmalı. Bu eleştiri değil, realite. Diğer bir realite de, sancısız doğuma sezaryen dendiğidir....
düğünsüz gelinin,
henüz bölünmemiş ganimetlerine,
daha yağmalanmamış ikinci bir sevdanın ayak izlerini,
şiddet kullanarak silmeye çalışan fikrine.
beğendim çalışmanızı
Sağlıcakla kalınız