(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Göçmeye Meyletmiş Duvar Gibiyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Göçmeye Meyletmiş Duvar Gibiyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendisiyle yüzleşen insan kaç kişidir, çoğu aslında hep kendinden korkmuş kaçmıştır. ''Eyvah'' diye nedamet nidasıyla perde perde yükselen yürek sesini duymak için kulak kabartmak gerekiyor. Geç kalmadan kendimize de yetişmek lazım.
“İnsan, kendisinin başı boş bırakılacağını mı sanır?" Kıyâmet Sûresi /36.
Kendini tanıyan insan, korkularını bilir, hüznünü de, yönünü de, Rabb'ini de. Daha çok emek sarfeder yıkılmamak, nem tutmamak için. Arada yorgunluk da çöker, durgunluk da kırgınlık da. Hepsini de eyvallah diyor şiiri tebrik ediyor saygıyla selamlıyorum İdris Bey.
Sevgili kardeşim Kadirşinas, kadim dost: İdris Esen, Ustalıkla kaleme alınmış, kalemin duygulu ve vurgulu gücünü gözler önüne seren Su gibi akıp giden: Göçmeye Meyletmiş Duvar gibiyim ...Şiirinizi okudum. Kalemin duygulu, vurgulu gücününü; sanat ve edebi değerini gözler önüne seren seçkin bir olmuş. Çok güzel bir şiir kaleme almışsınız üstadım. Beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak okudum. Tebrik eder her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olmasını dilerim. Şiir, sanat ve hayat yolunuz su gibi açık ve Güneş gibi aydınlık olsun. Sevgi ve saygılarımla.
Çok teşekkür ederim, İrfan Bey Kardeşim. Sağ olun, var olun.
İnsanın gönlünü ferahlatan bu güzel sözleriniz bana şu duyguyu telkin etti: Şiir'in bir güzelliği de şair dostları buluşturması, hasbıhal imkânı sağlamasıymış, meğer.
''Eyvah'' diye nedamet nidasıyla perde perde yükselen yürek sesini duymak için kulak kabartmak gerekiyor. Geç kalmadan kendimize de yetişmek lazım.
“İnsan, kendisinin başı boş bırakılacağını mı sanır?" Kıyâmet Sûresi /36.
Çok manidar.
Tebriklerimle saygılar İdris Bey.