(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞ BELASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞ BELASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Malesef durum bu geç kaldık artık yıllar önce kurulan saatler tıkır tıkır zamanı geldiğinde çalışıyor zamanı durduracak bir teknoloji olmadığına göre değerli kalem dostum vakit çok geç Gelişmiş devlet yolunda olalım derken gençliği kaybettik Yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun hocam Selam ve dua ile
Yorumunuz için çok teşekkür ederim kıymetli Şaire Kardeşim. Evet ne yazık ki bazı şeyler için geç kalındı. Ama Rabbimizden ümidimizi kesemeyiz. Ümitvar olmak lazım. Ve elbette gayret gerek. Basınıyla, Yayınıyla ve sosyal medyasıyla 24 saat bütün kanallar dejenere etmek için var güçleriyle çalışsalar da, bizim özümüz sağlamdır. O'nu harekete geçirecek kıvılcım gerekiyordur. İnşallah bu da olacaktır. Banu da anneler başaracaktır. Hele hele sizin gibi edip, düşünür, alim, şair annelere daha büyük sorumluluk düşüyor. Kim ne derse desin toplumlara yön veren bana göre kadınlardır.
Ben bu şiiri uzun yıllar önce öğrenciyken yazmıştım. Epey uzun bir şiir ama hepsini almadım. içerisinden seçtim. Gençlik cesareti mi desem, o gün ki şartlar mı öyle gerektirdi bilmiyorum biraz sert sözler var o zaman yazdığım şiirlerde.
Yorumunuz için tekrar teşekkür ediyorum. Sağlıcakla kalınız...
Gelişmiş devlet yolunda olalım derken gençliği kaybettik
Yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun hocam
Selam ve dua ile