(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
karabasanlarca basılmış bir düşten ibarettir melek, onların yetişkin hediyeleri. ve o düşün ortasında boylu boyunca uzanmış sırttan kanamalı faili meçhul sancılar gibi sızlatıyorum hep bir yerlerini.
(Bir yerden alıntıdır. Neresi olduğunun önemi yoktur) --David: Sen çok mu acı çektin İsrafil? --İsrafil: Bilmem! --David:Nasıl bilmem, insan kendi acısını bilmez mi? --İsrafil: Herkes kendi acısını elbetteki bilir ama acım az mı çok mu onu bilmiyorum --David: Nasıl yani? --İsrafil: Sanırım herkesin acısı kendine çok...
*************************************************************** ve israfil üfledi her ömre yeni bir kıyamet her ömre tekil bir sur sesi ekledi.... biz şnsanlar anladık ki arta kalan acılarımızn toplamı etmez bir ömrün kıyamati ve bilmeliyizki ne çok kıyamet baş ucumuzda saklı sesiz...
kutlarım beni başka bir yere attı mısralar,keyif ile okudum devamını okumak dileği ile iyi şeyler kaçırdığımdan eminim , iyi şeyler yakalayacağımdan emin olduğum gibi...
çok farklı kelimeler kullanmışsın ama şiirden ziyade değişik bir uslupla yazılmış bir yazıya benziyor nihayetinde en güzel kıtası şuydu rüyamı başka bir rüyayla aldatıp gitmeden önce terkedilmiş avluma beş vakit canlı beş vakit kanlı halihazırda herşeye sebeb bir nota oyunların üzerine boşalmış bir ırmak bırak
... sokaklara asılı levhalara dikkat et aslında hepsi çıkmaz ayyaş maslarında ki leylak renkli melamin tabakları kırılmaz kırılganlığını test ediyoruz karanlık suların şavkımasında sen şakısan "yine" diye ya da örümcek kadının öpücüğü lanetlese dudaklarını ses etmeden ses çıkarmam mağaranda amcalara çıkart beni en ince zarından tut piç gözlü çocukların gözüne ilk oyuncağı olayım dipçik sesleri edep yerlerime inliyor dipçik:dip/ den türemiş mühürlü bacakların ev de yokum notları fark ettin mi meyve jölesi az bunun elması kurtlu -organik ya- az/dır üfleyen gırtlağını israfil kim ki şimdi taktım kanatlarımı çek daha kendine çek yaş/ım öyle gelecek -püffff- .... artık mumlar tek tek değil...rakamlar halinde...bir cinnet halinde üflersen; belki...belki...
onların yetişkin hediyeleri.
ve o düşün ortasında boylu boyunca uzanmış sırttan kanamalı
faili meçhul sancılar gibi sızlatıyorum hep bir yerlerini.
çok güzel anlatım okudum
Sağlıcakla kalınız