(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELİN OLDUĞUN GECE!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELİN OLDUĞUN GECE!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Genc arkadasim.Ümid Harun arkadasin yorumu yapicidir.Sende maya var Moralini bozmadan devam et.Bol bol kitap oku,sarki sözlerini incele.Özünde sevgi var siirin Tesekkürler.Saygi sevgi selamlar Dost.
Ne zaman bana varırsan sevdam Durulur gönlüm,biter şu kavgam Her anım neşe,her anım bayram Benim olduğun gece.....son satır sonuç olmuş resmen..tebrikler............
Sana yalan söylemem,sende bilirsin Dön desem sanki,döner gelir misin Ben eririm,sende eriri misin Elin olduğun gece
Ne zaman bana varırsan sevdam Durulur gönlüm,biter şu kavgam Her anım neşe,her anım bayram Benim olduğun gece
... ço k uzatmışsın son iki kıta her şeyi anlatıyor.. .....uzatınca şiir değeri düşmüş « ....az ve öz anlatım iyi dir ....bu ayrılık acısından olsa gerek ... şiir yazdığınız dile yaptığınız katkı için kutluyprum..
Bu şiirin kalitesinin düşük olduğu konusunda hem fkirim sizinle.Ama yazmağa yeni başlayan bir şairin ilk şiiri olduğu için hiç bir noktasına dokunmadan eklemek istedim.Aslında ilk ekleyeceğim şiirin de bu olmasını isterdim ama neyse.Sağlıcakla kalın...
Zalim sevdalara kanarım
Cehennemde yanar gibi yanarım
Elin olduğun gece
güzel olmuş tebrikler...