(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mahzun Kapılar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mahzun Kapılar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili üstadım günümüzün hali ve pür melaline denk düşen bir rubai kaleme almışsınız. Bir şiir bu kadar kısa tutularak nasıl bu kadar vurucu olabilir? Kalemin duygulu, vurgulu, sanat ve edebi gücünü gözler önüne seren muhteşem bir dörtlük. Kimi şiirler vardır ki birkaç cümle yorum yazılmaya kalkılsa sözcük ve cümlelerin yetmediği görülür. İşte şiirin az sözle çok şey anlatabilme gücü de burada kendisini belli eder. Beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Okumakla yetinemedim. Kendimce gerekli olan dersi de çıkardım. Rubailer zaten ders alınması gereken şiirlerdir. Şiir sanat ve hayat yolunuzun su gibi açık ve Güneş gibi aydınlık olmasını dilerim. Sevgi ve saygılarımı gönderiyorum üstadım. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
Sevgi ve saygılarımı gönderiyorum üstadım.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.