Saklısın hücrelerime Çobanyıldızı gibi arada gözüken Kırık pırıltılı Güz bahçelerine ekili düş Gelseydin açılırdı Şiirlerin kapısı Kilidi yoktu.
Bütün odalar hasret tütsüsü Durmadan kendini yakan Eşyalar hiçlik oyununda Dokunmadan oynuyorum sensizliği Yabancılık çekmiyor katışıksız.
Böğürtlen karası bir özlem Durmadan rengi dilime boyanan Yüzümde bulut ağrısı Kusursuz bir cinayet işlemekte İçimdeki kız, hüzün artığı
Acı bir meyve tadı adın Yutkundukça kekreleşen Çatkın kaşlarım imgeleşir İkilemde kalır dizeler İçtikçe gözlerim geçmişi içlenir.
Tarh koyar az bakışların Çelenkler ölür ayakta Kimsesiz kalır ay gecede Yansımadan dillenir bulutlar geçer Kararır tenin beyazında.
Ayazlanır yastığımın uykusu Durmadan kar yağar geçmişe Yüzümde elinin bıraktığı ize saklanır Sabaha karşı uyur gözlerim Suskunluğumu bozar güneş uyanırım.
Doyumsuz bir nevropat Durup durup seni taşıyor Kapısı açık gelmelerin Beklemek sensizliği yok ediyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hoşgeldin… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hoşgeldin… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Ayazlanır yastığımın uykusu Durmadan kar yağar geçmişe''
Geçmişe yağan karların verdiği soğukluğu bilirim. Üşütür insanın yüreğini.
''Kapısı açık gelmelerin Beklemek sensizliği yok ediyor''
İmgeler yerli yerinde.Şiir güçlü ve yoruma hazır. Sadece beklediği bir tebrik,onuda en güzelinden hak etti zaten. Kaleminizi kutlarım yürekten. sevgiler... <mavi uçurtma>
İMGELERİ DE EMEĞİNİ DE KUTLARIM.KISKANDIM. İMGELER İÇİN UYKUSUZ KALMANA DEĞMİŞ.. "Çelenkler ölür ayakta Kimsesiz kalır ay gecede Yansımadan dillenir bulutlar geçer Kararır tenin beyazında.
Ayazlanır yastığımın uykusu Durmadan kar yağar geçmişe Yüzümde elinin bıraktığı ize saklanır Sabaha karşı uyur gözlerim Suskunluğumu bozar güneş uyanırım." .... "Yüzümde elinin bıraktığı ize saklanır" HANGİ EL BÖYLE VEFALI BİR YÜZÜ ÖZLEMEZ Kİ... HARİKA BİR DİZE.. "Kusursuz bir cinayet işlemekte İçimdeki kız, hüzün artığı" HÜZÜN VE UMUTSUZLUĞUN RESMİ BİLE ÇOK ŞİRİN ÇEKİLMİŞ.. ANLATIM HARİKA TEBRİKELR... BENCE GÜNÜN ŞİİRİYDİ..
Kapısı açık gelmelerin Beklemek sensizliği yok ediyor.
Hoşgeldin…
Ne sıcak bir sözcüktür o hoşgeldin içten yürekten söylendiğinde hele hele böylesine açık kapılar bırakılmışsa çok daha değerlidir yüreğine sağlık sevgili Neslihan çok güzel bir şiir okudum kaleminden keyif verdi sevgili dostum sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Ayazlanır yastığımın uykusu Durmadan kar yağar geçmişe Yüzümde elinin bıraktığı ize saklanır Sabaha karşı uyur gözlerim Suskunluğumu bozar güneş uyanırım.