Denizleri aştım geldim Güneşte çıra oldum yandım Ayazda göller gibi dondum Yağmurda sırılsıklam oldum Karda üşüdüm, buzlar da kaydım.
Varsın olsun, yerlere düştüm İçim titredi, dizlerim kanadı Ana baba gibi sarsan sevginle Kucaklasan candan ilginle Biliyorum geçer hepsi.
Engin denizler kadar Gönlü hep zengin yar Geldim sana Sımsıkı sar kollarınla Asya’dan ta Avrupa’ya.
İstanbul’dan tatlı bir seda Gitti candan cananına Seviyorum diye fısıldadı Eğilip, Sakarya’sının kulağına.
İstanbul koca şehir sen bilirsin Kimler, yapayalnız kalmış içinde Hasret çeker seven sevdiğine Özlüyor gözleri dalmış uzaklara Açar ellerini her gün sema’ya Kavuşmak için sevdiğine Dilinde dualarla.
Senin o kocaman kalbin En büyük hasretlere gebe Doğur saklama içinde Aşkınla salla Sevginle bele Sabretmeyi öğret Artmasın hasret sancıları Büyümesin can acıları.
İstanbul’um biliyor musun Sakarya seni çok sevdi Sakarya’nın gözünde Sevgin devdi, baktı, yaktı Sakarya’n gönlüne sel oldu aktı.
Sakarya’dan gider bir nida Fısıldar seviyorum diye İstanbul’un kulağına Duydun mu sesimi Hissettin mi sevgimi Bende seviyorum dedin mi Sende benden çok özledin mi Senide yaktı mı hasret ateşi Yanarken ateşe belendin mi Külünden elendin mi Özledim seni Candan öte Canım gibi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAKARYADAN İSTANBULA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAKARYADAN İSTANBULA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım emeğinizi.
Esenlik dilerim.