(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şerbet misin, bal mısın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şerbet misin, bal mısın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda yürek sesinizin mısralara yansıdığı harika bir eser okudum anlam ve kurgusuyla güzel bir eser sayfanıza düşmüş bizlere de okumak düşer yüreğine ve emeğine sağlık nice güzel eserler sayfanızda görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Yoğun duygu altında ustalıkla kaleme alınmış, kalemin duygulu ve vurgulu gücünü gözler önüne seren, şu ana kadar bestelenmediyse mutlaka bestelenmesi, dilden dile, gönülden gönüle dolaşması gereken kendi melodisini mısraları içinde taşıyan süper bir şiir.
Beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Kaleminiz daim olsun üstadım.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olmasını diliyorum.
Harika duygularla yazılmış muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler üstadım. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Bu harika esere bir dörtlükle eşlik etmek istedim izninizle.
Uzakta da olsan mis gibi kokun Çiçekten çelenktir başında takın Uzağımda durma kalbim çok yakın Çiçek misin, yaprak mısın, dal mısın ...... Şükrü Atay (Türkmenoğlu)
ŞÜKRÜ ATAY tarafından 12/10/2021 11:24:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
çok acıklıydı öğütler,sevda ve özlem vardı,
akıcı, anlamlıydı,kutluyorum Üstadım,
Dua ve selamlarımla.