Oturduk Uzun boylu karanlık koridorlarda O kadar biriktirdik ki hüznü Kuşların gölgesi uçmaz
Gönül bağladıklarımızın her biriydi hep seferi...
Neden diye düşündüm Sözlerin son yüzü, ilk yüzünü köşeye kıstırır
Hep aynı yerde Demir parmaklıkları boşuna bekledim Karanlık pencerelerde zaman yara izi Şafak sökerken ele verdim sabahı Bir adım ötesi ertelendiğim yağmurlar Son derece acımasızdı yağarken
Kaç saniye sürdü Evrenin yırtık telefon rehberinde Çok uzaklarda kaldı kimliğim Zahirîn üzerinde gizlenmiş bu sır Artık suratım çocukluğuna yabancı Hücresi aynada ürktüğünü sezdiğim Duvardaki saat kapıma baktı
Çıkıp gitmeli sokaklar boyunca Bölük pörçük kalan anıları çoğaltmadan Başımın üzerindeki gülün gölgesi Dişbudak dalları kurumadan Kaybolmadan izlerimde Ağırbaşlı Kasım’da acele etmeksizin Çıkıp gitmeli...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaybolmadan İzlerimde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaybolmadan İzlerimde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir hissedilmeli oysa. Ve çok az şiir verir kendini ele. Kimseler hakikatini hissetmesede. Nice şiirler var yarım şiir hissinde, Sizin şiiriniz kendini ele veriyor. Hakiki bir şiir hissini yüreklere işleyip... Okuyup haz azdığım bir şiirdi. Kaleminize kuvvet... Yüreğinize sağlık. Saygılarımla.
''Çıkıp gitmeli sokaklar boyunca Bölük pörçük kalan anıları çoğaltmadan Başımın üzerindeki gülün gölgesi Dişbudak dalları kurumadan Kaybolmadan izlerimde Ağırbaşlı Kasım’da acele etmeksizin Çıkıp gitmeli...'' zamanında gidlmezse eğer anılara yeni anılar eklenir ve gitmesi daha çok zorlaşır.Yol yakınken gitmek gerekir bazen...HArkulade bir dille yazılmış şiir okudum yine sayfanızdan.Yüreğiniz,kaleminiz dert görmesin.Selam ve saygılar üstadem...
Hep aynı yerde Demir parmaklıkları boşuna bekledim Karanlık pencerelerde zaman yara izi Şafak sökerken ele verdim sabahı Bir adım ötesi ertelendiğim yağmurlar Son derece acımasızdı yağarken
Altın çamura batmakla değerini yitirmez can Ümühan'ım, sen adımlarını doğru bastığın sürece o izler de asla silinmez her ne şartlarda olursa olsun. Bazen geçmişte sende iz bırakan tüm acı anılara bir sünger çekip gül yüreğinizi de önüne katıp yürümek lazım güzel anılar birktirmek adına.. Gül yüreğinizden sevgiyle öpüyorum... Selamlarımla...
Değerli şairim sayfanızda akıcı anlamlı güzel bir eserinizi beğenerek okudum yürek sesinizin mısralara yansımasıyla harika bir eser çıkmış ortaya yüreğine sağlık nice böyle güzel eserler görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Tarz ve konuya olan hakimiyeti,sade dili ile anlatımı oldukca etkileyici çok güzel bir şiir..Emeğinize yüreğinize sağlık Ümmühan hanım, kutluyorum sizi..
Sözlerin son yüzü, ilk yüzünü köşeye kıstırır
kalemine yüreğine sağlık.Kutluyorum