Altı tane gül verdi Rabbim eyleyip nasip Gözyaşımla sulayıp okşadım sevgi ile Bazen yenildim ama bazen de oldum galip Zaman zaman dikenler elime batsa bile. Hepsi bana emanet hepsi bana armağan Dualarım sınırsız ömrüm onlara kurban.
Baharları yazları kışa çevirme Mevla’m Geçen kötü günleri başa çevirme Mevla’m…
Fesada denk getirme iyiye olsun yoldaş Elleri genişlesin helalinden kazançla Merhamet melekleri yanı başında sırdaş Yürüdüğü yollarda rast getirme kıskançla. Mert ve dürüst olsunlar yuva yapmasın yalan Tebessümlü anılar olsun ömründen kalan.
En büyük kazançları selamet ve afiyet Sönmesin ocakları neşe ve huzur dolsun Kalplerinde büyüsün adalet ve hürriyet Sıkıntı çekmesinler her şey gönlünce olsun. Daha çok yakarış var içimde sessiz yatan Ve kocaman bir yürek insanlık için atan.
Yüzlerini hayırsız eşe çevirme Mevla’m Dua eden dilimi boşa çevirme Mevla’m…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mevla'm... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mevla'm... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiire merhaba güne merhaba, şiire can veren değerli kaleme merhaba Güzeldi eser, her zaman ki tat ve deminde Bizde okuyor ve kutluyoruz, yürekten, yalansız ve riyasız Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıkla, sağlıcakla, şiirle kal
Yüreğinize sağlık Afet hocam