Yön bilmez karıncalar oturur her kayanın altında. Kıvılcımlı sevdalar Çeker bakışları yokluktan varlık damıtarak. Vurur aşkın saati kim bilir kaçı..? Tükenir savurgan ayaklar. Kement atar değişken adımlara karşı.
Çalar avam bir yalnızlık şarkısı kıvançlı bakışlarında rahibenin. Tutarım hayalini kollarından çekerim aşağılara doğru. Boş bakışların biriktiği yerde düş’engiz Kraliçesi..
’’Yıkım tümcesinde bahçem –- sevmek istisna -- Rüzgara sözüm var sessizlik biraz..’’
Fırtınanın çığlıklarında bir dalga uyur önümde.
Nasıl da kolay verilir ayrılıklarda karar verme cesareti. Keşke öğretilseydi vedaların sevgiyi kolay bitiremeyeceği. Nar çiçeği gülüşler dağ başı olabilseydi keşke. Birbirimizin gök yüzünü çalmazdık belki de.. Baldıran kökünden özümleyip acıları Kenger sakızı gibi salmasaydık yüreklere..
Giyinir miydi kalemler isyanı aşk sürer miydi günahkarlar şehrinde. Kırıp ön yargılar testisini sever miydik birbirimizi. Takılır mıydı dudağımın kırışık faslına soluk bir gülüş. Kirli sorular çırpınır mıydı sularımda.
Ve düşünür müydüm yeniden; Düşsem ana rahmine cenin olsam doğsam varlığına yeniden... Kulağıma okusalar üç defa ’’ Ezan_ı Muhammedi’’ sen+sen+sen =SEN diye..!
*********************************
Yazarken ellerim acısa da; Her sonbahar bir umuttur aslında. Serçe gibi ürkek umman kadar büyük sevdalı yüreği taşıyorsan. Kaktüs gölgesi yeter de artar sana. Ne su istersin, ne hava. Bir çift sevdalı göz kutsar sevgini çöl sahrasında. Taze bir yaradan sızar gibi gelir sabahlar. ay yanığı gecelerden..
Kehribar rengi mutlulukların köpükleri değil midir yaşadığımız teknedeki geri dönüşümsüz umutları ve sevinçleri taşıyan. Ses makamında söylenirken nakaratsız anılar. Son kez sileriz buğulu camını ilk bindiğimiz treni hatırlayarak. Ve armağan ederiz yaşadığımız şehri. Rayların arasından sızan kan yaksa da canımızı sadece bulutlardır ağlayan. Kendi boşluğunda kaybolan bir ölümlüdür yatan..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen+Sen+Sen =SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen+Sen+Sen =SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ufuklara tırmanış yapan bir dağ gibiyim Dumanlı başım. Sevda türkülerinin doğum sancısı ben Beni doğuran ana sendin.
Tarihin yazdığı en büyük aşk bizdik Sen yeşil ben mavi Dudakları hiç buluşmamış iki sevgili Güneşin doğuşu ile başlayıp Gün batımı kızıllığında biterdi sancımız Ve herkesin dilindeydi aşkımız.
Okurken içine girdiğim kendimden bir parça hissettiğim güzel şiirlerin sarı papatyası şaire selamlarımı iletiyorum
Derinliği bir girdap gibi insanı içine çeken Sırılsıklam olmadan bırakmayan bir duygunun ifadesiydi Üstelik şiire girildiği gibi çıkılmayan çok güzel olduğu kadar Rengi kokusuyla insanı giydiren muhteşem bir şiirdi Umudun tebessümü hep mavidir Yürekten kutluyorum
yüreğine sağlık çok güzel harikaydı,öğütler vardı, sevda ve özlem vardı,çok doğru tesbitlerdi, çok acıklı akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadım, Dua ve selamlarımla.
Yüreğine
Sağlık
Selam ve saygımla