(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kutunu Seç…! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kutunu Seç…! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
benimde yorumum böyle olsun üstad...büyümek küçülmektir bence belkide öyle ödüyoruzdur ... kutlarım kalemi ve şairi yine mükemmel yine ustaca ve zekiceydi ...şiirle kalın... saygılar gönderiyorum...
Bir sönüm; “Doğdum, Yaşadım, Öldüm!” Evrende insanoğlunun pas geçemeyeceği sonun başlangıcı, başlangıcın sonu, ölmek, ölümü gülerek severek karşılamak. Ondan korkacağıma ölümü seveyim daha iyi.
Üç kesit, üç dönem Dönüm dönüm Dönem dönem Üç yaşam, üç ölüm!
İnsanı yaşamını çeşitli evrelere ayırsakda ne kadar zor lduğunu görüyoruz. bu kıtada kelimeler farklı çatılmış. Bir doğum yanına iki tane daha eklenerek soyutlamayla şiir genişemiş. İntiharın geçmemesi aslında sevindirici.
Üç kutu da önünde; Sen de dene!?
Şiirin konusunun ne kadar gerçekci olduğunu görüyoruz. Hakikati ifade ediyor. Şiirin kutsallığı ifadesinide. Bu güzel şiiride şairinide kutluyorum, selamlıyorum.
Ümid Harun tarafından 8/14/2008 7:33:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Üç kesit, üç dönem Dönüm dönüm Dönem dönem Üç yaşam, üç ölüm!
Üç ayrı yaşamın Sönüm mezarlığı, Aradaki uçurum Kimin mezarlığı?!
Ben kutumu seçtim, İşaretledim!
Üç kutu da önünde; Sen de dene!?
İçini doldur!
Müjdat Eraslan.
ne mutlu onu güzel ve yararlı bir şekilde doldurana ki siz birisiniz bunlardan şiir USTASI DÜŞÜNÜR olarak bildiğim?ellerinize yüreğinize sağlık çoook anlamlı sıradışı düşündüren şiiriniz
Ağaçta doğuyor, yaşıyor, büyüyor ve ölüyor Ve hatta çokta verimli oluyor meyveleriyle Ama kalıcı olamıyor dünyada. Çünkü doldurulacak bir kutu olamamış.
Yani bir ustanın elinden geçse, heykele dönse O eser kalabilirdi dünyada.
Çok güzeldi...Tebrik eder, Selamlar, saygılar sunarım.
Sevgili dost, bu saatler düşünme saatlerimdir. İznizle bu anlamlı şiirin/ kara kutuların büyüsünü cözmeye çalışıyorum, geç kalırsam merak etmeyin olur mu?
Bana dedilerki arkadaşın bir şiir yazmış herkes kutu seçiyor. Koşa koşa koşa çıktım yola ama mübarek defterde trafik çok sıkışık gel gelebilirsen şu anda inceliyorum kutuları. Sağolsun arkadaşlar bencillik yapıp hepsini almamışlar kutuların. Bunun yerine kendi kutularını boşaltmışlar sayfaya bu yüzden daha da zenginleşmiş burası
Sevgili dostum doğduğumuzu hatırlamıyoruz öldüğümüzü de belki anlamayacağız yaşama gelince içimizdeki çocuk hiç büyümedi nüfus kağıdımız eskidi bir de aynalarla aramız açıldı biraz Fakat sevdalar kronik bir hale dönüşünce yaşama her gün bir kökle daha bağlanıyoruz. Ama buna karşılık bir bedel ödüyoruz her güne ve birgün toptan ödemenin bilinciyle
Merhaba sevgili şair'im dostum senin deyiminle tümden güzel di ben de deneyeceğim- üç kutu önümde ve içini dolduracağım- senden aldıklarımla.. her vakit sayfandayım bilesin.Solmasın hiç usun'daki cevahir.Sevgiyle...
doğduğumu bilmiyorum yaşadım mı yaşamadım mı onu da bilmiyorum gerisini hiç bilmiyorum başkalarında gördüm galiba benim sonum da ölüm ...
ama başı sonu ne olursa olsun o aradaki şey önemli yani hayat , ne diyor Nietzsche ;
Öyle bir hayat yaşıyorum ki, Cenneti de gördüm cehennemi de Öyle bir aşk yaşadım ki Tutkuyu da gördüm, pes etmeyi de. Bazılar seyrederken hayatı en önden, Kendime bir sahne buldum oynadım. Öyle bir rol vermişler ki, Okudum okudum anlamadım. Kendi kendime konuştum bazen evimde, Hem kızdım hem güldüm halime, Sonra dedimki 'söz ver kendine' Denizleri seviyorsan, dalgaları da seveceksin, Sevilmek istiyorsan, önce sevmeyi bileceksin, Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin. Öyle bir hayat yaşadım ki, Son yolculukları erken tanıdım Öyle çok değerliymişki zaman, Hep acele etmem bundan, anladım...
andorranın sihirli kutusu gibi hocam eski mısır piramitlerindeki labirenti andıryor biraz da ama bir gece dürbününe ihtiyaç olmayacak kadar aydınlık uzandığında dokunabilcek kadar yakın bir solukluk okunan soluksuz düşünülen ince düşünülmüş usta işi bir çalışma.
güzel yüreğinize selam olsun..sevgilerimle............aspendos
biliyorsak eğer yaşamayı, büyümeyi ve yaşlanmayı o zaman işte her şey yerli yerinde... ne mutlu yaşyabilene büyüyüp yaşlanarak ve hayatın tadını çıkara çıkara, hakkını vere vere...
içindeki öğretiyi görebilen için çok'tu şiirini yine sevgili dost...
Evet ben kendi adıma Bir sönüm; “Doğdum, Yaşadım, Öldüm!” mü aldım.
Doğum anama zulümdü, babama bayramdı, bana ise hiç idi. Yaşadım doğumlara tanık oldum, renklendirdim, yaşam fidanımı büyütü(tüm)yorum.
Soluk alıyorum geleceğe bi daha doğumum başlıyor. Gerçek yaşama çıkıyorum, kütüphanelerin arasından sıyrılıp. Kendi geçmişimi yazıyorum şimdi oluşa-geleni bırakıp. Öldüm yaşayarak mı acep? Ama daha zamanı var onun, Hem benim kutuma da uymuyor.
Tekrar doğuyorum yaş otuzda. Soluk alıyorum şimdi geçmişe Ve altmışım olmuş çoluk çocuk arasında. Şunlar dökülüyor çatlamış bi yüz ve alınlarımın arasından;
Bir sönüm; “Doğdum, Yaşadım, Öldüm!”
Elinize, Kaleminize, Yüreğinize sağlık Hocam.
Dip NOT: Yaşamların sonuçlarını üç kutuya koyduğunuz ve bizlere sunduğunuz için. Kendi kutumuzu açıp bakmalıyız acep ne oldu benim yaşamım diye, önce geleceğimiz, sonra kendimiz için...
büyüdüm
küçüldüm
benimde yorumum böyle olsun üstad...büyümek küçülmektir bence belkide öyle ödüyoruzdur ...
kutlarım kalemi ve şairi yine mükemmel yine ustaca ve zekiceydi ...şiirle kalın...
saygılar gönderiyorum...