(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seyirci Kalma Oğul…! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seyirci Kalma Oğul…! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ama nerede diyesim geliyor? Y, Güneyi seyretti diye fişleniyor Nazım'ı okudu diye başı belaya giriyor Elinde saz diye yanıp yaktırttırılıyor Seyirciliğine bile tahambül edilemiyor Bu insanların be hocam.
Ama yinede... Seyirci olmamak için okumalı, okutmalıyız diyorsunuz.
Çok güzeldi...Beğeniyle okudum. Tebrik eder, Selamlar, saygılar sunarım.
kehya tarafından 8/10/2008 10:22:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çalan- Söyleyen olmalı Oğul Oynayan olmalı; Yazan olmalı Kenar ne ki Oğul, ortada durmalı Salon varsın kalsın, sahnede olmalı. harika bir çalışma başarılarınızındevamı
Kalemine sağlık değerli dostum Şiirden alınacak çok şey vardı ben payıma düşenle birlikte şiirsel bir haz da aldım ayrıca okurken usta kaleminden yürekten kutlarım
Sevgili şiir dostu Öyle güzel mesajları, öyle güzel söylemler içinde ve dizelere bezeyerek vermişsin ki bana sizi tebrik etmekten başka bir şey düşmüyor...çokça
Merhaba sevgili dostum-hocam YİNE ellerinde milyonlarca renkten desenlerle şiir taşıyorsun sağır akşamlara saçlarından havalanan turnalarda gördüm onu bir kardelen sürüsü bir mahpus gülüşü gibiydi asırlık bir çocuk bahçesi yüreğin.Sevgiyle dostçakal..
"üretenler tüketsin" diye bir pankartın arkasında bıraktım belkide çocukluğumu şiirleriniz kalsik şiir anlayışlarından farklı belkide sanatçı bir yön verme isteği var mani tadı söyleyiş iç içe geçip samimi bir akord yapılmış güzeldi..
Adamsende eğleş orda, huyuna kudur! Tüket geleni-gideni, Nemelazım’a buyur… Kayıtsız kal, sessize kur, ne gam, ne umur… Tatlı su kurnazı bol, avcı ol, sotada dur!
Hocam haklısınız ya hem de ne kadar , artık yazdıklarınızı tefrika gibi bekliyorum. Siz yazın ben soluksuz okuyorum. sevgilerimi ve saygılarımı sunuyorum.
Hocam siz büyük yürekli bir insansınız, bana verdiğiniz destekten dolayı çok mutlu ettiniz.Ayrıca teşekkür ederim.
Tebrikler saygılarımla.