Ottova rima, sekiz dizeli bir nazım şeklidir. İtalyan edebiyatı kökenlidir.
Bir ömür sev beni, gönlümü kazan Kaybolsun yok olsun kalbimden darlar İnan iflah olmaz ahdini bozan Birbirini seven sevdayı harlar Bırakın bir kez de garip yürüsün Mutluluk içinde sevda kürüsün Fesatlık yapanlar matem bürüsün Düşünme onları ha yok ha varlar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cesaret - Ottova Rima şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cesaret - Ottova Rima şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim derin duygularla yazılmış anlamlı akıcı ve kurgusuyla harika bir eser okudum sayfanızda nice böyle güzel eserler yazmanız temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Fesatlık yapanlar matem bürüsün Düşünme onları ha yok ha varlar
Bu iki mısra sanki benim duygularımı yansıtıyordu. ''Düşünme onları ha yok ha varlar. '' Bazı insanlar var ki düşüncelerinde bile fazladan yer kaplarlar onun için onları düşüncelerine bile sokmaya değmez varlığını yok gibi sayacaksınız ve hayatınızdan çıkaracaksınız. İnsanı düşünceye sevk eden berceste harika mısralardı. Tebrikler yürek sesinize. Sonsuz saygılar...
Sayenizde İtalyan edebiyatı kökenli sekiz dizeli bir nazım şekli olan Ottova rima'yı öğrenmiş olduk, kutluyorum tebrikler üstadım. Selam ve saygılarımla.
Bu tarzı hiç duymamıştım ama güzel olmuş. Eline sağlık ustam. Daha önce başka tarzlarda çalışmalarınız vardı. Belli ki araştırıyorsunuz. Çok güzel. Bizlere de hazıra konup tadına varmak kalıyor. Askerlikte bir deyim var ya; "Devaaammm" :) Selamlar, sağlıklı günler.
Mutluluk içinde sevda kürüsün
Fesatlık yapanlar matem bürüsün
Düşünme onları ha yok ha varlar
Gariplerin dünyada gülmesi bence imkansızdır fırsat tanımazlar
Onlar son gülen olurlar ancak güzeldi hocam tebrikler selamlar